photobucket werkt niet meer, testen met andere server...

Gestart door Michiel, 02 maart 2013, 21:32:01 PM

Steam.N

Zijn ze niet per ongeluk naar een andere map gesleept ?
Hopelijk heb je ze nog voor jezelf op je eigen computer staan.
De fotos terugzetten en links terug in orde brengen is een onmogelijk werk.
Brute pech ....
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Ronald

He? Dat heb ik nog nooit meegemaakt... Zeker weten dat je ze daar naartoe geupload hebt?

Dirky

ik heb ze nog op mijn PC en op BU HD. Dat wel...

Het zijn dus de 100-den foto's die al jaren op Photobucket stonden...

Zonet met onzen IT'er gebabbeld; Toch mogelijk zinnige uitleg gekregen...
Die periode "alles vast" waarover ik het had, is mogelijk te wijten aan een grafische vertraging. De grafische kaart kan dus niet volgen. En ik klop maar door op de toetsen van het keyboard omdat er nu net niets gebeurt maar feitelijk zie ik gewoon niet wat er gebeurt en zal ik het deleten bevestigd hebben...

Op 't werk heb ik dat ook soms dat ik een "enter" of een waarde geef vóór ik het betreffende window zie (macht der gewoonte) en die enter of waarde wordt dan ook herkend met vertraging.

Murphy doet zijn best in 2013 moet ik zeggen... :(

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Jurgen

Dus eigenlijk had je gewoon geen geduld en is het je eigen fout dat de foto's weg zijn doordat je op je toetsen zat te rammen. Zeer herkenbaar.  ;D

Het blijft natuurlijk jammer want je hebt er wel jarenlang je tijd ingestoken en op enkele tellen is alles weg. Innige deelneming zou ik zeggen. Maar allé, bekijk het positief, je kan al je oude foto's nog eens terug bekijken terwijl je ze opnieuw gaat uploaden. Dan kan je weer lekker wegdromen naar de tijd van toen.  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Dirky

ja... geen geduld, eigen schuld

Alhoewel ik oneindig veel geduld heb voor andere zaken kan ik op een PC niet verdragen dat er iets niet vooruit gaat. Die ergernis komt zeker van het 3D ontwerpen. Vaak staat grafisch alles stil - 10, 15 minuten lang - en moet ik dan afwachten "to crash or not to crash"... meestal wordt door de software voor optie 1 gekozen  :( "sorry for the inconvenience but the program has stopped working"
en vaak ben je dan een deel van je werk kwijt...

Als ik weer begin met uploaden - zal niet voor subiet zijn - kan ik meteen alles beter in albums steken...

Jurgen

Citaat van: Dirky op 19 april 2013, 12:09:10 PM
Als ik weer begin met uploaden - zal niet voor subiet zijn - kan ik meteen alles beter in albums steken...

Dat gaat misschien zelfs makkelijker zijn dan alles te moeten verplaatsen. Volgens mij ben je met beide opties even veel tijd kwijt.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.