Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

photobucket werkt niet meer, testen met andere server...

Gestart door Michiel, 02 maart 2013, 21:32:01 PM

argilla

#15
Citaat van: Peter op 03 maart 2013, 10:24:10 AM
Inderdaad, Photobucket werkt nog pefekt, alleen......je moest wel zoals gevraagd overschakelen naar de vernieuwde versie.


heb niks moeten schakelen, blijkbaar gebeurt dit auto bij het inloggen.......denk ik. Gebruik ook Firefox en  geen internet Explorer Moet ook niet eerst inloggen bij photo. Ga altijd rechtstreeks naar mijn pagina met foto's. Maar dat is een kwestie van instellingen veronderstel ik. Met een knop op mijn bureaublad.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

PietB

Citaat van: Michiel op 03 maart 2013, 10:15:11 AM
Thanks Piet! Nu, ik hou niet van extra programma's op m'n PC om die up/download te gaan doen. Vooral dat die dikwijl niet met Linux werken, maar alleen met M$-soft. Maar ImageShack ken ik niet. Ik g er toch eens rondfietsen.
Je kunt ook via de webinterface uploaden, dat is geen punt.

grt Piet.

Michiel

Ik gebruik ook Firefox, maar de upload van Photobucket weigert elke dienst. Ook even IExporer gebruikt, maar dat lukt helemaal niet meer. Een te oude IE waarschijnlijk, maar mijn Firefox is helemaal up-to-date. Voor mij hebben ze het totaal verknald. Ik denk dat ze een hoop klanten gaan zien vertrekken.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

PietB

Citaat van: Michiel op 03 maart 2013, 11:25:39 AM
Ik gebruik ook Firefox, maar de upload van Photobucket weigert elke dienst. Ook even IExporer gebruikt, maar dat lukt helemaal niet meer. Een te oude IE waarschijnlijk, maar mijn Firefox is helemaal up-to-date. Voor mij hebben ze het totaal verknald. Ik denk dat ze een hoop klanten gaan zien vertrekken.
Dat is vreemd, net een accountje aangemaakt en een foto geupload, met firefox

gaat Prima.

grt Piet.

Michiel

Dat is een meevaller voor jou. Je blijkt een systeem te hebben dat binnen hun doelpubliek valt. In mijn systeem zit iets dat niet meer beantwoord aan hun laatste softwareaanpassingen. Vraag me net wat het is. Ik heb geen zin meer om dat te gaan uitzoeken. Het is hun probleem.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

ImageShack werkt perfect! Een goede, snelle, eenvoudige, intuïtieve no-nonsens service. Een goed alternatief.

TinyPic heeft hetzelfde probleem als Photobucket, en als je aandringt, sturen ze je door naar Photobucket!  :o Alsof TinyPic een verdoken afdeling is van Photobucket. Voor mij is TinyPic onbruikbaar.

En het Google+ beeld van gisteren staat er nog steeds! Ofwel een dikke cache, ofwel effectief de URL naar het ware beeld. ImageShack werkt wel een stuk gemakkelijker dan Google+.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

PhotoBucket werkt bij mij perfect.
Zelf gebruik ik ook FireFox.

Hun user interface is een tijdje geleden wat aangepast, maar alles werkt wel.
In het begin kon ik ook geen fotos uploaden (bleef steken op 97%).
Bleek een instelling te zijn in mijn netwerk instellingen. (spijtig genoeg vergeten welke die was).

Spijtig dat je dergelijke problemen hebt.  Gelukkig heb je een alternatief.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Havoc

Heb photobucket al een tijdje geleden laten staan omwille van elke keer problemen als hun interface verandert. En die verandert meer dan eens per jaar.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

argilla

Zonder iemand te willen  kielhalen:

ik vraag me telkens bij zulke onderwerpen af hoe komt dat de een het wel perfect gaat en bij de andere niet. Ligt dit aan de "aanbieder"? ik denk dat de "gebruiker" dikwijls , als er iets niet perfect verloopt,  zo snel naar de "aanbieder" schiet.
De oorzaak van dit alles ? 
Het verschil van merk in de laptop? merk gebonden software ? De draadloze verbinding die altijd correct is ( waardoor stukken stukjes  software achterblijven ?)

who knows ?  ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Havoc

De interface van photobucket is nogal gevoelig aan de combinatie van OS/browser/flash/javascript. Als het niet een van de combinaties is die verwacht wordt heb je vodden. Vermits dat allemaal zaken zijn die geregeld updaten en vermits sommigen sneller updaten dan anderen loopt het wel eens mis.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

just4fun

Ik gebruik sinds jaren m'n eigen 'gehuurde' webspace, de kost die het vraagt weegt niet op tegen de voordelen, vind ik (one.com in mijn geval).
Ook hebben de meeste internetgebruikers recht op gratis webspace bij hun provider, je moet ze alleen activeren. Eigenlijk zit dat reeds bij uw abo bij de provider en betaal je er dus ook voor en de meeste gebruiken het niet.
Paul

PietB

Citaat van: Michiel op 03 maart 2013, 12:29:01 PM
ImageShack werkt wel een stuk gemakkelijker dan Google+.
Weer iemand blij gemaakt, mijn dag kan niet meer stuk.
Succes Michiel.

grt Piet.

Dirky

'k Ben er zonet in geslaagd, in een poging mijn foto's te re-organiseren, ze gewoon ALLEMAAL in één beweging te wissen  :( >:( :-[

Een paar foto's versleept, een paar gewist, en dan stilte... enkele minuten alles vast en Whoepppps... alles weg! ???

Dat kan waarschijnlijk niemand? :(

Ronald

Op de schijf waar jet op staat een recovery programma draaien. Ik heb zelf Stellar Phoenix Windows Data Recovery:

- http://www.stellarinfo.com/partition-recovery.htm

Werkt perfect. Foto's zijn nooit helemaal weg mits je de schijf waar het op staat/stond niet geformatteerd hebt.


Dirky

het was op de site van Photobucket Ronald :(... die zijn weg!