Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

De wereld op zijn kop

Gestart door the_gold, 24 februari 2013, 21:53:11 PM


vanmiegroet

Hij staat momenteel te koop voor 1,50€ dus panto's weg en je hebt een leuk modelletje
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Jurgen

Wie haalt het nu in zijn hoofd om panto's op een 59 te plaatsen?

Ondertussen al € 15,75. Ben benieuwd hoeveel het eindresultaat zal worden.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Steam.N

Het is wél een UNIEK stuk, hé  ;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Huugooke

Als dat van die dure panto's zijn blijft het een koopje!
Unieke stukken maak je zelf: zo zag ik ooit een camera te koop (zo'n "oude" metalen) waarvan de normaal witte letters van het merk waren overschilderd in het rood (gemakkelijk te doen omdat die letters diep liggen). Werd als uniek aangeboden; uiteraard.

Metpetergaathetbeter

er werd ooit eens een foto genomen van een 59 waarop ofwel panto's werden gezet of waarachter een elekt loc stond als 1 april-grap  :o

het ging over de 5927(groene) die een ander nr opgeplakt kreeg zijnde 3927, foto staat  in Benelux Rail 2 blz 50 met de vermeldeing In H-St- Pierre werd een nieuwe diesel/ elektr. loc voorgesteld onder het nr 3927.De loc is in staat van geëlektr.lijnen naar stroomloze trajecten moeiteloos te overwinnen. Toch is sedert de datum van de foto 1 april 1980, niet meer van dit briljant ontwerp vernomen. Foto Thierry Nicolas (deze zal zeker wel iets meer weten !)  ::) ??? :P

Groeten Peter ;)

Verkoper zal hier zijn inspiratie gehaald hebben niet snappende dat het om een 1 APRILGRAP ging !  ;D