Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Overlijden Andre Witmeur (JOCADIS)

Gestart door rgp, 10 februari 2013, 13:00:57 PM

rgp

Beste forumleden,

Ik heb een uur geleden telefoon gehad van Didier Witmeur om mij het overlijden mede te delen van Andre Witmeur.

Andre is overleden ten gevolge van een langdurige ziekte.

Aan de Admin wordt gevraagd om het bericht eventueel te verplaatsen.

Roland

thor

Mijn deelneming aan de familie Witmeur.
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

itchy

Innige deelneming aan de familieleden van André, een familielid moeten laten gaan en dan nog op zo'n manier, is verschrikkelijk. Ook de modelspoorwereld incasseert een groot verlies, maar dat is bijzaak. André was vooral een hele sympathieke, warme mens.
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Ludwig

#3
Mijn oprechte deelneming voor de familie met het heengaan van Andre.
Ik heb de man verschillende keren mogen ontmoeten en telkens was het een hartelijk gesprek.
Ook voor onze hobby weer een zwaar verlies.
We gaan je missen Andre..
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Paulogic

Van kleine collega tot grote collega : Moge je treinreis naar het hiernamaals vlot verlopen.

Innige deelneming aan familie en vrienden.

Paul & Wendy Colson - Vandenbossche
Colson IT - C-traccs
mvg,
Paul(ogic)

Steam.N

Innige deelneming aan familieleden en vrienden.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

marimon

Mijn deelneming aan de familie in deze droevige periode van rouw.
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

Martin Welberg

Mijn condolatie aan familie en vrienden.


ERVIN

Opnieuw een zeer gepassioneerde treinliefhebber die ons verlaten heeft.  :(

Innige deelneming .

Metpetergaathetbeter

Innige deelneming met het heengaan van een gepassioneerde, bijzonder symphatieke modeltrein-en tram liefhebber ! Deze man effende voor velen het pad om Belgische modellen uit te brengen en er ook succes mee te hebben !

In ieder geval een man met het hart op de juiste plaats die ons verliet ! Aan de familie en de vrienden bijzonder veel sterkte om het verlies van een geliefd familielid en/of hartelijke vriend te verwerken !

Peter

mark7758

Mijn medeleven aan de familie en vrienden.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Jurgen

Ik weet niet wat er mis was met zijn gezondheid, maar het ging al een tijdje niet goed met hem naar het schijnt. Jammer.

Ik heb hem maar 1 keer ontmoet een aantal jaren terug toen ik mijn AM klassiekje ging ophalen. Sympathieke man met een hart voor de hobby en zijn winkel.

Sterkte aan de familie.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Tring 1986

André Witmeur was met zekerheid één van de pioniers van de Belgische modeltreinen en zal voor altijd een grote persoonlijkheid blijven onder de spoorhobbyisten.
In september hebben we André nog in de bloemen gezet met een "Lifetime Achievement Award" op onze 28ste Treinweekend van de Oostende.

In naam van alle leden van de ModelSpoorKlub van de Kust vzw, maar tevens in eigen naam wens ik de familie veel sterkte toe in deze moeilijke dagen!
Public Relations MSKK

Koen

Mijn oprechte deelneming aan de familie en kenissen.
Ik heb heel leuke herinneringen aan de gesprekken die we gehad hebben.


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren