Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Van Ghêdoan tot Theindent"

Gestart door marimon, 28 januari 2013, 18:20:25 PM

marimon

achterzijde van een zelfbouw dubbele woning met als buur een electriciteitstoren.







Fotografie is ook niet mijn sterkste.
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

PeterC

Citaat van: marimon op 28 januari 2013, 18:20:25 PM
...
Fotografie is ook niet mijn sterkste.

Je Gentse titel wel  ;)
Knap werk!
Groetjes, Peter


chef garde


janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

Mooi gebouwd.
Het ziet er wat organisch uit (niet alles kaarsrecht) en dat geeft een heel natuurlijk gevoel  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modeltreinbart

Persoonlijk vind ik de ramen te klein. Ik vermoed dat je ze uit een set van aughagen heb gehaald. De schildering op de muur vind ik dan weer wel goed.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

marimon

CiteerHet ziet er wat organisch uit
Ja, de schouw staat een beetje scheef geplaatst :-[. Ik heb wel de indruk dat de platen van Slater's ook niet helemaal haaks gedrukt zijn.

CiteerPersoonlijk vind ik de ramen te klein. Ik vermoed dat je ze uit een set van aughagen heb gehaald
Ja inderdaad. En ze komen uit mijn rommelbak. Recup!
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

Steam.N

Mooi gebouwd, Marc.
Organisch?   Stoort zeker niet.
Dat Slater platen niet recht zijn, klopt.  Maar dat zie je in jouw gebouw niet.
Dat de ramen wat aan de kleine kant zijn?  Ik denk eerder dat het verdiep wat hoog ligt tov het gelijkvloers
(Afstand tussen ramen van beide verdiepen).
Maar het neemt niets weg aan je bouwkunst.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

marimon

Ja, met twee zie je meer hé  :-[. Maar het klopt dat misschien doordat de ramen te klein zijn de afstand tussen de twee verdiepingen te groot overkomt. Nog een beetje bijleren nu  :P
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

Peter

Als ik een goede raad mag geven, gebruik in het vervolg baksteen platen van Goover models (David) of van C-traxx (Paul)  Die voegen zijn tenminste recht, de platen zijn groter, de stene op maat en veel meer keuze
Ik weet dat sommigen dit reklame zullen noemen, maar beter is beter.
Met vriendelijke groeten
Peter

marimon

#10

Mijn schaduwstation volgens beschrijving in Gerard Tombroek' boek:
een enkelsporig klimspiraal met dia 110 cm leidt naar het schaduwstation van 450 x 50cm. De rechtse kop heeft een dia van 100cm. Dit niveau staat op 85 cm hoogte.


Omdat ik een slechte fotograaf ben,moet je nog niet dierect foto's verwachten hoor ;)
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner