Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Gelukkig Nieuwjaar

Gestart door Giovanni, 31 december 2012, 20:28:41 PM

Giovanni

Graag wil ik alle modelspoorders een heel gelukkig en gezond 2013 toewensen.
Mijn voornemen is om komend jaar wat meer te groeien en betere resultaten te laten zien en zo een beetje in de buurt te komen van de mensen met hun enorm mooie resultaten.
Graag tot ziens op de site of wellicht in levende lijve.
Giovanni

Michiel

Ik wens iedereen een fantastisch kreatief en productief 2013.

Mijn goede voornemens zijn om mijn modelspoorgebeuren in harmonie met aandacht voor vrouw en kinderen zal gebeuren. Daar worden we allemaal in het gezin beter van. En zodoende ik vrij en spontaan verder kan bouwen aan mijn ultieme droombaan, en mijn ervaring kan delen met jullie allemaal.

CHAMPAGNE! (of eigenlijk liever een fruitig biertje)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Jurgen

Ook van mij de beste wensen aan iedereen, mag het een jaar vol vreugde, goede gezondheid, veel modelbouwtijd en 6 juiste op de Lotto zijn!

Aan goede voornemens doe ik niet mee, maar ik zal er wel een spetterend jaar van maken.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Steam.N

Alhoewel nog een uurtje te gaan:ook van mij de allerbeste wensen: gezondheid, werk, gezin, hobby: alles naar je zin, en in de juiste balans  ;)


Jurgen, ik wens je dat je wnsen uitkomen, maar zal iets specifieker zijn:
Laat die 6 cijfers juist zijn op dezelfde trekking  ;D

Michiel: erg herkendpbaar.  Het is je gemeend gewenst !

Giovanni:  wederzijds !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

PietB

Allemaal een heel plezant en gezond 2013.

Martin Welberg

Beste wensen mensen, zo tijd voor een biertje  ;)

doomslu

Het allerbeste aan jullie allemaal.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

Beste wensen aan jullie allemaal , en dat 2013 een vreugdevol , gezond en modelbouwend jaar mag zijn.

OMC

Beste wensen voor iedereen, dat al jullie dromen, plannen en wensen mogen uitkomen in het nieuwe jaar 2013!
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Koen

Ook vanuit Leest de beste wensen voor iedereen. We wensen jullie een goed modelbouwjaar toe maar op de eerste plaats hopen we dat iedereen een gezond en vreugdevol jaar tegemoet mag gaan.
Ook wensen we jullie veel creativiteit en bouwplezier toe (en hopen dit ook op het forum te mogen volgen  :)).
Ik zelf hoop ook dit jaar opnieuw van start te kunnen gaan  :P.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Willems

#10
Iedereen een voorspoedig 2013
wim.waleboer@facebook.com
LGB Treinentuin De Afslag en modulair
SalzBurgerLandesBahn

modelbaanHO

Ik wens alle forumleden en hun familie een voorspoedig en gezond 2013.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Peter

Wens aan alle forumleden een gezond en voorspoedig 2013
Met vriendelijke groeten
Peter

Chrisrail

#13
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Willems op 01 januari 2013, 09:04:31 AM
Iedereen een voorspoedig 2012


frament uit het programma " De tijd stond even stil.....is er schijnbaar blijven stil staan !


alle gekheid op een stukje, typfout uit de macht van de gewoonte om 2012 te schrijven(typen)

Ook van hieruit een gelukkig en gezond 2013, moge al je (modeltrein)wensen vervult worden en nog veel gezonde (modeltrein)jaren !

Groeten Peter ;)