Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Bulk terminal St-Bartus-Waas

Gestart door modeltreinbart, 18 oktober 2012, 17:24:12 PM

modeltreinbart

Dit weekend is er verder gewerkt aan de kade en is de waterpartij ook klaar geraakt.
Hier enkele sfeer beelden.









Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

TBCédric

Het water is zeer knap gedaan! Met wat heb je dat gemaakt?
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Zeer goed gedaan, Bart.
Dat water lijkt levensecht, zowel naar vorm als kleur !  Knap gedaan  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

modeltreinbart

Als eerste heb ik still water van Vallejo gemengd met brown violet .
Na de droogtijd (+/- 12uur) heb ik still water in zijn normale vorm toegediend .
Terug +/- 12 uur laten drogen. Daar na met Water Effects de golfjes gemaakt, op sommige plaatsen meermaals over elkaar .
De foto's zijn gemaakt als de laatste laag was toe gediend en nu zijn ze reeds transparant uit gedroogd , de koppen op het dikker aangebrachte zullen worden gedrybrusht met witte verf .
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Steven123

Mooi effect met dat water, ziet er goed uit  8)
Veel succes
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

modeltreinbart

Dit weekend verder gewerkt aan de terminal.
De toren van 43,5 cm zit in elkaar, de trappen zijn ook al gemonteerd enkel de verdiepjes om van de ene trap naar de ander te gaan nog niet als ook de kooi moet nog gemonteerd worden dit zal voor binnen 2 weken zijn.
Volgende week neem ik een rustpauze om mijn verjaardagsfeest in orde te maken, nog wat muziek producen en te bekomen van de b-day bash. foto's zullen wel nog volgen.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modeltreinbart

Taking it to a higher level
Als we naar boven gaan doen we het veilig.







Deze week proberen we nog verder te werken aan de trappen en de uiteindelijke afwerking van de toren.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

TBCédric

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

SuSke

Bart, belangrijk foutje aan je ladders. Je moet de sporten laten doorlopen tot aan de bovenzijde van de ladder. Het is de bedoeling dat je de sporten vastneemt en niet de ladderprofielen om naar boven te geraken.
In realiteit is dit ook maar een klein U-profiel en heeft dit te weinig sterkte om je er aan vast te nemen als er geen sporten tussen zitten.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

modeltreinbart

Ik zal dit euvel vanavond nog oplossen.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

sdz1976

word echt knap, ben jaloers op je water
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

marimon

Knap werk hoor. Zijn die kaaibolders eigen werk?
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

doomslu

Het is hier heel erg stil.

Bart, je antwoord niet op m'n mails. Betekent dit dat ik je mag schrappen van de deelnemerslijst?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *