Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Oranjegekte

Gestart door PietB, 03 juni 2012, 20:50:03 PM

PietB

Als het Nederlands voetbal elftal aan een groot toernooi deelneemt is het land op slag veranderd.
Van bijna ieder huis wappert er wel een of ander oranje vlaggetje of rijden er auto's rond met Oranje wimpels.
imghttp://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/03/Oranje3.jpg/800px-Oranje3.jpg/img

De bedenkers van onderstaande grap legden een geheel ander verband.
imghttp://img826.imageshack.us/img826/6641/grap.jpg/img

Zelf vond ik hem wel leuk!

doomslu

Je hebt er wel veel opgehangen bossie, als ik de foto bekijk.  [:I][:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PietB

Amai dat komt hard aan Luc.......! [8)]

Paulogic

citaat:
Geplaatst door bossie

Amai dat komt hard aan Luc.......! [8)]



Oei en dan nog in die toestand ??? [}:)][:D]
mvg,
Paul(ogic)

Steam.N

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Geniaal [:D][:D][:D]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

ysbeer

Even buiten gekeken.
In de hele straat geen vlaggetje te zien.[:)][:0][:p]
wim

mark7758

Dit is per woonwijk verschillend.
Sommige mensen zijn zo slecht geschapen dat ze zelfs hele vlaggen van enkele meters ophangen.
Je schaamt je gewoon dat je NL-er bent.[^][^]
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

ysbeer

Een belg (tja) zij vorige week tegen mij dat alle Nedrlanders een grote l.. zijn ,dat klopt dus niet.
wim

janjozef

Dat onderzoek is nog niet begonnen, we zullen pas op 1 juli rond 20uur weten hoe klein onze nederlandse vrienden hun pietje echt is [;)]

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

PietB

citaat:
Geplaatst door janjozef

Dat onderzoek is nog niet begonnen, we zullen pas op 1 juli rond 20uur weten hoe klein onze nederlandse vrienden hun pietje echt is [;)]
Zelf ben ik bang dat het misschien wel eens v??l eerder zou kunnen beslist zijn.

Kautenbach

... begrijp ik het nou goed, je legt je ballen in de goot en plaatst een vlaggetje aan het einde van je erectie[?]

waarom zijn er geen belgische vlaggetjes bij eigenlijk (oei, oei, nu wordt ik subiet van het forum gekieperd...[8D][8D][B)][B)][:(][V][xx(])

[:0][:0]en waarom dan zoveel vlaggetjes in 1 goot[:D][}:)]

PeterC

citaat:
Geplaatst door Kautenbach

[:0][:0]en waarom dan zoveel vlaggetjes in 1 goot[:D][}:)]


Al die 'kleine' mannetjes troepen daar samen; hun vrouwen zijn de Vlaamse grens overgestoken omdat daar beter 'gerief' te vinden is [;)][:D][:D][:D]
Groetjes, Peter


PietB

citaat:
Geplaatst door Kautenbach

waarom zijn er geen belgische vlaggetjes bij eigenlijk
Nou zou dat er iets mee te maken hebben dat Belgie niet aan het EK meedoet?
citaat:
Geplaatst door Kautenbach

(oei, oei, nu wordt ik subiet van het forum gekieperd...[8D][8D][B)][B)][:(][V][xx(])
In Nederland zou je met zo'n opmerking inderdaad een ban krijgen, maar de Belgen zijn veel gemoedelijker(relaxed).

doomslu

Ik heb ooit eens gehoord dat hoe kleiner de ballen, hoe intelligenter. Wij Belgen zijn goed in tennis. [^]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

citaat:
Geplaatst door ysbeer
Een belg (tja) zij vorige week tegen mij dat alle Nedrlanders een grote l.. zijn ,dat klopt dus niet.
Die discussie gaat over "hebben". Over het "zijn" is er geen discussie [}:)] [:D] [;)]
@Doomslu: geen tennisballen, maar pareltjes van 3mm - ben ik dan heel intelligent - of (gewoon) impotent? [:D] [:D]

Moeten we geen "+16" koppelen aan dit draadje? Of gewoon "alleen voor haantjes/kiekens" ? [:D] [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw