Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door tcm2803, 03 mei 2012, 09:12:07 AM

tcm2803

Hallo,

Ik ben Mischa, 40 jaar oud, ik woon en werk in Almere. Ik ben DBA (DataBaseAdministrator) van beroep.

Ik ben een modelbaan aan het bouwen van 5.40 x 1.88 meter in schaal N. Helaas gaat dat niet zo snel als gedacht, maar dat probleem zal vast wel herkend worden.

Naast de werkzaamheden aan mijn baan ben ik ook een forum begonnen over N-Spoor, samen met een goede vriend van mij. Kom daar gerust ook eens kijken, net zoals ik hier graag rondkijk. 9mm-spoor.nl is inmiddels al behoorlijk aktief en groot geworden, nu ga ik hier eens rondkijken of ik hier nog mooie nieuwe dingen zie.

Grt. Mischa

Steam.N

Welkom op dit forum, Mischa !
Veel succes met je modelbaan.  Niet zo snel als gedacht?  Je bent de enige niet.
Zolang je er plezier aan beleeft, heeft dit geen belang [;)]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Hallo Mischa,

ik ken je van ergens... o ja! Je forum natuurlijk! [:o)]

Van harte welkom hier om het MSM forum. Ik hoop dat je ook hier je vorderingen toont van je baan, en hoop dat het Belgische sfeertje je mag bevallen.

nogmaals van harte welkom!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Redskin

Heeej Mischa, jij ook hier?! [:D] Welkom en plezier gewenst.
Frank
(model-)treinliefhebber
Materieel D/A/CH/F/I, vanaf tijdperk II, MultiMaus, railsysteem Kato Unitrack, besturing TrainController