Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

GCI in N

Gestart door MARKLINRIJDER, 04 februari 2012, 23:06:41 PM

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Ha! David, dat is goed nieuws! Die GCI's zijn al jaren en nog steeds op eerste plek van mijn rijtuigen-wenslijst. Zouden we een fotootje van deze eerste modellen mogen zien?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

MARKLINRIJDER

Nog even geduld.

Er is nog een kleine aanpassing nodig en dan pas foto's ;)

Grtjs,

David

Michiel

En? Aanpassing gelukt? Ik blijf met spanning uitkijken naar de eerste glimp...  :)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

Ik weet het, mijn nieuwsgierigheid (en ongeduld?) is moeilijk te bedwingen. Het is weer een maandje later, en ik schud nog maar eens aan de boom. David? Is het prototype van de GCI in N al "glimp-klaar"?  ::) :D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Hier zit nóg een glimper te wachten ...  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

MARKLINRIJDER


Michiel

Een traan??? Verdriet?  ???

David, je gaat me toch niet zeggen dat... dat...  :-\
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

doomslu

Citaat van: Michiel op 25 februari 2013, 21:47:04 PM
Een traan??? Verdriet?  ???

David, je gaat me toch niet zeggen dat... dat...  :-\
:-X = lippen verzegeld... !
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Komaan, David !
Een pre-viewke moet toch kunnen, hé ?
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Ah, oef! Het icoontje is niet erg duidelijk, ik dacht dat het een traan was.

Maar David, je hoeft helemaal niets te "zeggen". Een fotootje is ook al goed, hoor!  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

Ik had stilletje met het Nurenburg-nieuws wat hopen te vernemen van de schaal-N GCI's. Maar in de laatste MSM (nr 123) jammer genoeg niets over kunnen vinden. Wanneer mag de zipper van de lippen, David?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

Hoi David,

als modelbouwer ben ik ook tevreden met een half-fabrikaat, hoor. Indien je geen brood ziet in het volledig uitvlooien van alle defectjes, het afwerken tot op de laatste bies, dan is dat voor mij geen probleem. Ik ben wat graag bereid om onderdelen zelf samen te stellen, en het een kleurtje te geven; een bouwpakket als het ware. Maar is spreek natuurlijk voor mezelf, in de hoop dat we deze GCI's werkelijk in schaal N zullen kunnen verkijgen.

Maar los van dit alles, hoe is de stand van zaken betreffende deze GCI's? Nog nieuws? Nog hoop?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

MARKLINRIJDER

Michiel,

Ik kan je volgen, maar een bouwpakket aan de prijs van een HO model geassembleerd ga je niet OK vinden denk ik.

We zoeken nu uit naar mogelijkheden om de kosten te drukken.

Nog even geduld dus.

Het gaat allemaal trager dan ik zelf wil.   Hoop op jullie begrip.

Grtjs,

David

Michiel

Hoi David,

op mijn begrip en geduld kan je rekenen. Ik ben al enorm blij dat je dit project voor ons bent begonnen. Maar sta me toe dat ik met gespannen verwachting te komst van deze rijtuigen opwacht.

groetjes,
Michiel
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)