Nog een PIC projectje: Een Servo driver waar de NE555 vervangen wordt door een eenvoudig PIC µC.
De bedoeling is dat je met 2 potmeters de uiterste standen kunt instellen, en een potmeter voor de omlooptijd (omlooptijd is de tijd die de servo erover doet om tussen deze twee uiterste standen te draaien).
Meer hierover later in een ander draadje. (In een niet µC draadje, of een link ernaar, anders lezen vele dit niet

, soms begrijpelijk

, maar ik wil net deze forumleden bereiken) Ik heb al het nodige aangekocht om zulke 8 printjes de maken en deze inclusief een goedkoop servo aan te bieden aan forumleden die niets kennen van microcontrollers (ik programmeer ze) en die graag is kennis willen maken met servo's. Ik denk dat ik dit pakketje kan aanbieden voor een 5 à 6€ stuk, ik verdien er niets aan, het is gewoon onze gemeenschappelijke hobby die treintjes hé

Ik heb al redelijk wat mensen verder geholpen via dit forum, en zelfs thuis om ze verder op weg te helpen, en ik voel me daarna altijd goed bij. Dus waarom zo is niet ...

Geert