Cardigan Bay Coastal RR

Gestart door Martin Welberg, 07 januari 2012, 04:12:09 AM

René

Hij gaat als een speer Martin. Die is toch wel ergens halverwege 2013 af.
Met jouw gemiddelde dagbesteding: 12 uur werken, 2 uur bier drinken, 1 uur FCTwente, 3 uur slapen = 6 uur bouwen  ;D
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Martin Welberg

Haal ik nie helemaal..

Naast dat ik nog 4 poten in elkaar gefrobelt heb, heb ik besloten dat het een scenery only module wordt. Allen groen , bomen en andere meuk. Klein riviertje met 2 watervalletjes en erg stijle rotswanden aan de kust...








Martin Welberg

Verder vanavond de derde, maar die had ik al gebouwd, module erachter gehangen en wat meer strippies geplakt. Daarna m'nne vingers afgekoeld met gipsverband...



Leisteen groeve hoek...



rail richting het zuiden..



Stukkie dood spoor, alleen tijdens TT's normaal de verbinding naar een ander deel van m'n baan



Kijkje over de brug richting het noorden



Stel je een baan voor met een lading bomen en groen, hier en daar een verdwaalt huisje en een industrietje..


Cozzy

Wow, dit belooft net als de andere modules een knap staaltje modelbouw te worden... :P
Ben benieuwd naar 't resultaat!

Groeten!
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Kautenbach

dat tijdschema.
Met jouw gemiddelde dagbesteding: 12 uur werken, 2 uur bier drinken, 1 uur FCTwente, 3 uur slapen = 6 uur bouwen  ..  ik vraag me af of of dat slapen goed komt.. volgens mij slaapt ie -3 uur... wat een tempo. , en dan nog onder het bouwen tv aan met FC Twenthe, en bier drinken... anders lukt zoiets toch nooit :P :P ;)

Ben wel benieuwd naar het geheel, dat wordt een zeer fraai plaatje!

Als je zo doorgaat bouw je een hel stadion vol, en mooi vol!

Martin Welberg

Thnx Tom ! Wim, dat valt wel mee, werk er de laatste week elke avond een uurtje of 2 aan  ;)

Vanavond er nog een Mordor bakkie bij aan gesleuteld. Al iets eerder gebouwd, maar we willen uiteraard strakke aansluitingen en bijna onzichtbare naden..





Klein beetie lopen knutselen in de leisteen groeve hoek....





Totale lengte van deze 4 bakkies is 3.4 meter. Komt nog een 2.5 meter bijaan maakt het frontaal 5.9 meter. Links en rechts 2 meter naar achter, en dan links aan de achterzijde nog een 1.2 meter module. Houdt ik 3.3 meter over voor opstelsporen. Streven is OT 2014 klaar  ??? ::)

Michael

Martin, ik volg dit met stip, wat een pracht ruimte om te bouwen, ben vooral benieuwd hoe je de leisteen groeve aan pakt.
Hoop e in Mechelen even te kunnen spreken.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Martin Welberg

Tijd zat Michael, heb geloof ik een paar extra "machinisten" voor het baantje  ;) Zie er naar uit om een aantal forumleden te kunnen ontmoeten..

Martin Welberg

Vanavond eerst eens op klantenbezoek. Moet ja een paar munten verdienen om de zooi te bekostigen. Daarna nog een uurtje knoeien aan de modules...





Caboose neergepleurt voor het idee van grootte

Martin Welberg

Bouwdaggie gisteren, vandaag maar weer 's wat aan de modules gedaan. Blauw schuim...





Beetje gips meuk erop....









Nu nog wat verf en kleine rommel...

Steam.N

Martin,  het ziet er alweer prima uit ! :(
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

René

Wat een bouwsnelheid. Het is toch om het verdriet van gisteren te verwerken  ;)
Die caboose is ook erg mooi.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Martin Welberg

Dank Jean ! René heb er niet zoveel last van, was uit hé. Caboose is een van m'n nog nie helemaal affe, kan nog wat stof hebben  ;)

Had er vandaag zoveel lol in da'k het laatste stukkie ook maar effe heb afgemaakt in de ruwbouw...kartonnen strippies



gipsverband......





alle 4 .................



da's het voor vandaag.......................

Martin Welberg

15 minuten geleden de deur van de spuitcabine achter me dichtgetrokken en de WP op slot gedaan. Voordeel aan spuiten is dat je droogtijden hebt. Mooi een begin maken met de tressle..Maar eens een malletje in elkaar geprutst die ik op m'n zaagmachine kan gebruiken...



2 keer zagen paaltjes op lengte



bovenste ligger een 12x12 op z'n plek gelijmd



en een liggertje  4x8..



tressle ziet er nu zo uit, 14 gedaan nog 4 te gaan...







Effe genieten nog van een biertje en dan maar 's plat, morgen montage werk ..

Cozzy

You make it sound so easy... 8)
Knap man!

Groeten,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog