Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

HiTech derde hand

Gestart door PeterC, 03 januari 2012, 18:09:19 PM

PeterC

Om enkele kleine onderdeeltjes te schilderen had ik nood aan een 'derde hand'.  Omdat er niet direct eentje in mijn buurt was, heb ik dan maar gekozen voor een peperdure HiTech oplossing:

IMGhttp://www.pctoytoy.be/2012/20120103_1.jpg/IMG

;)

Groetjes, Peter


Paulogic

Hoe noemen ze dit dan ???

Een spasweld ?
Een speldwas ?
Een waseenspeld ?
[:D]
mvg,
Paul(ogic)

conducteur

Paulleke Paulleke Paulleke  toch wa zegd gij nu.
Zoiets noemt men toch een wasknijper? Dus nu is het toch een rijkswapen[:D]
Ik zou toch oppassen van Peter met zijn hitech wapens.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Steam.N

Hoe je het ook noemt, geniale oplossing !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

conducteur

Om het af te leren: enkele annagrammen:
Hij sprak en wijs maakte hij van wasknijpers rijkswapens. Wij spraken wijs wat knap en ik wijs er naar op dit moment. .
@paul: uitdaging: zoek alle annagrammen van "wasknijpers" in deze zin
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

ysbeer

Rian

Niet spotten met mensen die een visuele handicap hebben,dat doe je niet.[:(!][:(!]

Rian* 2-rail, DCC Roco multimaus* TPIII 1950-1967. * website* Met een minibaantje naar Mechelen? Als dat geen mooie reis was?
***I'm God when I play with my trains* Missen is menselijk* Het verschil tussen code 100 en code 83 ziet u niet...

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Ambrosius

Gelukkig is het geen weer om de was buiten te drogen, anders was moeder-de-vrouw nu al op zoek naar haar rijkswapens... euh... wasknijpers.

swarol

waar kan je dat krijgen, is het eikenhout of geperst en waar kan men de kracht digitaal instellen [?][?][?][:D][:D][:D]
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa