Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Danl (her) begint ... misschien

Gestart door danl, 30 december 2011, 11:13:29 AM

danl

hallo iedereen,

bij deze mezelf even kort voorstellen.
Daniel is de naam en moest ik niet drager van het modelspoorvirus zijn, zouden jullie dit hier ook niet te lezen krijgen.

(her)begint ... misschien?
wel ja, een jaar of 10 terug, de in opbouw zijnde baan afgebroken, alles terug de doos in ... reden, te weinig tijd? minder interesse?, andere bezigheden? goh ja, een beetje van dat allemaal zeker.

maar ja , het virus "woelt" en wie weet :)wat daarvan komt?

grt
Daniel

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Hallo, Daniel.  Welkom op dit forum.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Daniel,

Welkom hier op het forum !Eens besmet betekend voor het leven getekend,[:0] nou ja, er zijn ergere dingen in het leven ![:D]

Interesse in welk tijdperk ? Welke spoorwegmaatschappij of materiaal ?

groeten Peter[;)]

danl

mijn interesse ging en gaat nog steeds naar tijdperk III en IV.
maatschappij(en) wel vooral Zwitsers materiaal sprak en spreekt me aan, Duits, Belgisch. vooral de "oude" E-locs, daar hou ik wel van.

ik heb heel wat Marklin materiaal en k-rails.
besturing digitaal met Intellibox, S88 bezet- en terugmelders (dat waren toch de S88 modules ? als mijn "memory" nog degelijk werkt).
en toen ook aan het experimenteren geweest met Koploper

janjozef

erge ziekte he, gelukkig niet dodelijk,
welkom

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

railman56

welkom daniel en nog veel plezier met de hobby
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Geert

Een modeltreinvirus daar geraak je nooit vanaf. Deze wordt wel onderdrukt als je hormonen beginnen te werken.  Een lief, kindjes een huisje enz? Maar die hormonen blijven niet werken. Dan komt die virus weer opduiken en nu voorgoed zeker?

Welkom,

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Kusttrein28

Het is een chronische ziekte, je raakt hem niet meer kwijt eens je bent gebeten![:)]
Welkom op het forum.
HO Marklin digitaal met CENTRAL STATION 2
K-rails (en enkele verborgen M-rails)
(DB, SBB en NMBS)
Forummen is geven en nemen!

torenkraanpipo

citaat:
Geplaatst door Kusttrein28

Het is een chronische ziekte, je raakt hem niet meer kwijt eens je bent gebeten![:)]



en spijtig genoeg betaalt de ziekenkas de medicijnen (treintjes) niet terug [:p]