Sprong in de diepte ...

Gestart door Steam.N, 06 november 2011, 22:00:46 PM

Gerolf

#855
citaat:
Geplaatst door Steam.N
...de oogjes vallen toe ...Mijn preiser vrouwke heeft er wel een prive beschermingsteam bijgekregen
Dan kan je gerust gaan slapen [:D] [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

#856
Opkuis van het draadje gestart, na overzetting naar het nieuwe forum ...
(zal eventjes duren, vóór ik er volledig door ben ...)




Ondertussen het droeve nieuws dat de scrap yard kraan door een ongelukje thuis zwaar beschadigd is ...  :( >:( :-[
Tegen dat Turnhout NEEB verder gevorderd is, zal ik die kraan een serieuze reparatie geven.
Maar dan zijn we alweer enkele maanden verder !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

railrunner

Ik heb je horen vloeken tot bij ons.


Steam.N

Ja, jong.  Een serieuze vloek, diep adem gehaald, en traag tot tien geteld  :-[
Dan alle brokken voorzichtig bijeen geraapt, en in een apart doosje gelegd ...
En daarna terug wat gaan NEEB-en ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

railrunner

Allé, je weet weer wat doen.  Nog niet genoeg werk met Turnhout NEEB?  Ik heb in de loop van vorige week dit draadje al eens doorgenomen. Jean, ik sta versteld van uw kunnen.  Je bent blijkbaar niet aan uw eerste proefstuk toe met het station van Turnhout.  Straf! 

Steam.N

Tja, nog erg veel werk aan die yard.
Eigenlijk bestaat die nog niet.  Ik heb alleen enkele (belangrijke) componenten bij mekaar geknutseld.
De kunst is vooral het geheel samenbrengen tot een coherent en geloofwaardig geheel.
Daar ben ik nog mijlenver van weg.

NEEB is echter verslavend. 
Ik dacht er even een zomervakantie tussendoortje van te maken (om thuis terug verder te gaan met de yard).
Het loopt nu even anders, maar heb er (nog) geen spijt van  ;)

De yard  is echter niet vergeten, en komt zéker terug tot ontwikkeling !!!
"Eventjes" eerst NEEB afwerken.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

sdz1976

Zeer knappe details en dat dan nog eens in N en scrapyards kunnen er nooit genoeg zijn :)

Vind de schrootlocs echt te gek
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Steam.N

Alweer een tijdje geleden dat ik aan dit project gewerkt heb  :)
Maar het ligt niet in het vergeethoekje, want eens NEEB af, keer ik hier naar terug.
Het was een leuke ontdekkingstocht, waar ik veel geleerd heb !
En toffe locs, inderdaad  :)

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }