Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Sprong in de diepte ...

Gestart door Steam.N, 06 november 2011, 22:00:46 PM

ERVIN

#690
Goh , sommigen gaan echt h??l ver in de hobby , chapeau hoor , prachtige dingen die ik hier te zien krijg , mss dat ik mij daar " later " ook eens mee ga bezighouden , maar nu nog niet , mijn jeugdigheid geeft mij dat geduld nog niet.[:D][:I]

Gerolf

#691
't Ziet er goed uit, Jean [8D]
Die mast ga je ook gebruiken als steunpunt, er hangen katrollen aan, dus ik zou niet beknibbelen op stevigheid.
Een metalen vork over je haspels? Vier staaldraden in de mast lijmen, die door de vloerplaat gaan?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ToThePoint

#692
citaat:
Geplaatst door ERVIN

Goh , sommigen gaan echt h??l ver in de hobby , chapeau hoor , prachtige dingen die ik hier te zien krijg , mss dat ik mij daar " later " ook eens mee ga bezighouden , maar nu nog niet , mijn jeugdigheid geeft mij dat geduld nog niet.[:D][:I]



Zei de man die Antwerpen centraal nabouwd [:p]
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

doomslu

#693
citaat:
Geplaatst door ToThePoint

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Goh , sommigen gaan echt h??l ver in de hobby , chapeau hoor , prachtige dingen die ik hier te zien krijg , mss dat ik mij daar " later " ook eens mee ga bezighouden , maar nu nog niet , mijn jeugdigheid geeft mij dat geduld nog niet.[:D][:I]



Zei de man die Antwerpen centraal nabouwd [:p]

Zo'n klein stationnetje, dat kan toch iedereen? [:o)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

#694
citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door ToThePoint

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Goh , sommigen gaan echt h??l ver in de hobby , chapeau hoor , prachtige dingen die ik hier te zien krijg , mss dat ik mij daar " later " ook eens mee ga bezighouden , maar nu nog niet , mijn jeugdigheid geeft mij dat geduld nog niet.[:D][:I]



Zei de man die Antwerpen centraal nabouwd [:p]

Zo'n klein stationnetje, dat kan toch iedereen? [:o)]



[:D][:D][:D]

Steam.N

#695
citaat:
Geplaatst door doomslu

... Zo'n klein stationnetje, dat kan toch iedereen? ...


[:D][:D][:D]

Luc, wanneer kwam het jouwe op 't forum? [:p][:p][:p]
Jee zult wel uit je pijp moeten komen, om dat van Erwin te evenaren [;)]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

#696
citaat:
Geplaatst door Steam.N

citaat:
Geplaatst door doomslu

... Zo'n klein stationnetje, dat kan toch iedereen? ...


[:D][:D][:D]

Luc, wanneer kwam het jouwe op 't forum? [:p][:p][:p]
Jee zult wel uit je pijp moeten komen, om dat van Erwin te evenaren [;)]

Mijn kamertje is te klein. [:D][:D][:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Paulogic

#697
Maar uwe living toch niet??? hebben we gezien als je aan het schilderen was...
Dus tv in kamertje, treinbaan in living en mevrouw geef je een nieuw sjakosh...[:D][:D][:D]
mvg,
Paul(ogic)

PeterC

#698
citaat:
Geplaatst door Paulogic

...en mevrouw geef je een nieuw sjakosh...[:D][:D][:D]


En in Luxemburg zijn die toch wat goedkoper... [;)]

...Maar we zijn aan het afwijken van Jean's 'draadje'...

Trouwens Jean: geen commentaar betekent niet dat ik niet 'meekijk' [;)]  Goe bezig!
Groetjes, Peter


evan

#699
citaat:
Geplaatst door Paulogic

Maar uwe living toch niet??? hebben we gezien als je aan het schilderen was...
Dus tv in kamertje, treinbaan in living en mevrouw geef je een nieuw sjakosh...[:D][:D][:D]



De kunst is je vrouw het zelf te laten voortsellen om het in de living te plaatsen[8D]

Jean,

Je gebouwtje ziet er goed uit en wat de kraan betreft ben ik benieuwd naar het resultaat[:)]

Grts
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

#700
Heel de dag hagen gepland.
Nu even eten, en dan aan de slag.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

#701
Grappig, ik moest net op politiebevel mijn hagen serieus insnoeien. Dus, ik heb met zaag en snoeischaar een dagje met mijn hagen geworsteld. [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

conducteur

#702
Wat is daar het nut van?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Havoc

#703
Het nut van hagen snap ik ook niet, maar als je dicht bij een kruispunt woont en je haag belemmert het zicht dan kan je wel eens de opdracht krijgen om je haagschaar te gebruiken.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Michiel

#704
Bingo! [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)