Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

stefan nieuw lid

Gestart door stefan, 24 augustus 2011, 16:50:28 PM

stefan

Hierbij mijn voorstelling.

Ik ben stefan 23 jaar, en ik kom uit essen.
Mijn beroep is operatorbesturingencargo bij de NMBS.
Daar ik in het echt al genoeg met treinen rijdt ben ik meer overgestapt van het rijden en maken van banen naar het verzamelen en af en toe is rijden van HO treinen.
Ik verzamel enkel NMBS locomotieven en wagons daar het tof is de locomotieven waarmee je in het echt rijdt ook thuis te hebben :p

Veel heb ik er nog wel niet maar, ik heb nog veel tijd om er te verzamelen.
Als ik zie hoe mooie lanschappen sommige van jullie hebben daar kunnen de meeste enkel van dromen:)

veel plezier allemaal nog en het beste voor iedereen.

mvg stefan

Steam.N

Welkom op dit forum, Stefan.
Veel snuister plezier !  Je vind hier zeker idee?n en ondersteuning om mooie dingen te bouwen.
Laat af en toe wat zien!
Succes [;)]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

OMC

Welkom Stefan, hier ga je zeker zo niet alles kunnen vinden wat je zoekt aan informatie!

Overigens interessant beroep heb je, je depot is FNND veronderstel ik?
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Metpetergaathetbeter

Stefan,
welkom hier op het forum ! Ik zie als we vragen hebben over de loc's en/of wagons (schaal 1/1), dat jij de aangewezen man bent voor een beetje info ! Wanneer jij onderweg bent heb jij dan ook een fototoestel mee om rariteiten of fraaie dingen te vereeuwigen ?

Verder wens ik je nog een aangename tijd hier op het forum !

Groeten Peter[;)]

stefan

dank u steam en omc
en inderdaad mijn depot is FNND

Gerolf

Welkom, Stefan. Verzamelen, maar toch goesting in landschapsbouw? Mij lijkt het dat je best een of meerdere diorama's maakt, waarop je dan mooie foto's kan maken van je aanwinsten [8D]
Ik kom regelmatig in Essen - ik werk daar al enkele jaren (25 and counting) [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

railman56

welkom stefan en als je spotters ziet, wuif dan even vriendelijk, dan komt je foto misschien hier op het forum. [:D][:D]
nog veel plezier met je verzameling. ik verzamel ook enkel nmbs (tijdperk IV.) [;)]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

stefan

Dank u iedereen

@ peter je mag al je vragen stellen dan hoor ;) en soms heb ik een fototoestel bij. maar bij de nmbs zijn veel rariteiten ze ;)

@Gerolf en waar werk je dan percies ? heb eerst ook nog een paar jaar in de prive gewerkt in essen

@marc Dat doe ik altijd ze ;) en claxoneer nog is mooi voor hun :p vinde sommige ook tof, en van die foto dat zou misschien ooit wel is kunnen wie weet hoeveel foto's er wel niet rond dwarrelen op forums waar ik misschien op sta. Op 1 week zeker al 20 spotters tegengekomen.

OMC

Zeker eens in dit topic kijken dan: http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=9959 En als je regelmatig de luchthaven van Deurne passeert bestaat de kans wel dat ik je al eens gezien heb (en nog anderen van dit forum) [:)]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Gerolf

Stefan, ik werk in De Bijster. Maar in het station van Essen ben ik intussen ook redelijk bekend [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem