Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Reeks 72 Jocadis

Gestart door Cedric, 02 juli 2011, 21:01:33 PM

Michael

Cedric, een prachtig stukje vakwerk, proficiat.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Gerolf

Amai, Cedric, knap man [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Cedric

Ondertussen is de loc al redelijk gevorderd. Voor de club expo in oktober heb ik hem rijklaar gekregen. Het systeem met de condensator en decoder van Lenz werkt heel goed, de loc rijdt extreem soepel.

Rest er nog te doen: de lichten inbouwen en de zaak nog wat weatheren. Ook ging ik proberen om een nieuwe printplaat voor de decoder erin te steken. Nu zit alles boemvol. Het systeem met de kleine stekkers voor de verlichting zal ik ook achterwege laten wegens plaatsgebrek

Er blijft dus nog wat werk aan de winkel[:)]...

Foto's van de expo:







Binco

Echt knap man! [:p]

Ga zo door, je bent goed bezig [:)]

[:)][;)]

Steam.N

Heel mooi resultaat !  Chapeau !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

vanmiegroet

ook geluid?[:D]
Eventjes off-topic:
Hadden ze niet ongeveer het zelfde optrek geluid als de reeks 85?
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Snobby Crash

Knappe prestatie !
Heb ook nog een Belgische stoomlok in bouwpakket van Jocadis, maar durf er niet goed aan te beginnen.... Zal eens kijken welk type het is... desnoods verkoop ik hem...

Prachtig werk !

Geert

Peter

Als je niet te ver weg woont mag je altijd eens langskomen. Heb er al verschillende gebouwd, dus kan je altijd helpen
Met vriendelijke groeten
Peter

Snobby Crash

Peter, ik ben van Elversele, Temse,
maar heb het nu even te druk met de bouw van mijn baan....
Hou het in gedachten als ik eraan begin... spreken we wel eens af !

Alvast bedankt

Geert