Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

guillotine

Gestart door Dirky, 06 juni 2011, 19:57:34 PM

Dirky


Heb efkens wat oude profielen verenigd tot een nieuw gereedschap:
Een ideaal stukje goedkoop gereedschap om bijvoorbeeld zeer dunne reepjes te snijden. Ook voor het snel snijden van dwarsliggers...

Steam.N

#1
HOU DAAR JE VINGERS ONDERUIT !!!

Zal wel handig zijn, maar met wat vingers minder, is het moeilijker om ons hier met postings op de hoogte te houden [:D][:D][:D]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

railman56

#2
eindeloze fantasie met als resultaat een mooi stukje gereedschap.
je moet er maar opkomen.
indien de veiligheid bij ons op het werk dit zag [V][:(!][xx(][:(][:0] enz.
ik zou er toch maar een veiligheidslatje opzetten, een goede raad is duur.[;)]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Dirky

#3
Kan idd gevaarlijk zijn! Er hangt wel een veer aan de linker kant die, wanneer ik alles loslaat, het mes naar boven laat schieten. Een veiligheidslatje of iets dergelijks zie ik niet direct zitten omdat ik de stukken meestal zeer goed moet zien wanneer ik ze knip.

Nu, deze guillotine vervangt een iets groter snijapparaat dat veel gevaarlijker was. Het is een tijd terug gebroken en afgevoerd. Maar ik moest iets anders hebben...

Bedankt voor de bezorgdheid! [;)]

Paulogic

#4
een luxe chopper  Nice...

Ge kunt er ook wortelkes mee snijden he, dan is moeder ook content.[:D]
mvg,
Paul(ogic)

Steam.N

#5
[:D][:D][:D]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

swarol

#6
hopelijk krijg je geen franse revolutie in huis, want iedereen weet wat daar is gebeurt...[:D]

Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa