afscheid

Gestart door Michiel, 05 juni 2011, 22:32:14 PM

conducteur

Ik ben echt niet goed van dit nieuws, ik heb heel veel geleerd van je, zeer vaak je projecten gevolgd, voor een zeer mooie prijs enkele zeer interessante boekjes gekocht, hopelijk komen we elkaar nog eens tegen.
Hou vol:
keep smiling, keep running, keep laughing!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Peter

Spijtig dat je ons, althans gedeeltelijk, gaat verlaten. Maar er zijn inderdaad nog andere dingen die ook belangrijk, eigenlijk belangrijker, zijn in het leven. Nietemin hoop ik dat je na een tijd weer de draad kan opnemen en verder mooie dingen kan laten zien.
Daarom niet adieu, maar tot wederziens.
Met vriendelijke groeten
Peter

Durango

Ik ben maar een par manden op dit Forum en heb veel genoten en ook geleerd van je posts.Heel spijtig dat je de treinen op een zijspoortje moet weggzetten, waar ze wellicht toch nog een keertje kunnen rijden.
De keus zal zwaar geweest zijn maar er zijn belangrijker zaken in het leven dan alleen maar treintjes of treinen.

Daarom ook geen afscheid maar een tot weerziens.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

railman56

michiel, ik heb jammer genoeg je nooit persoonlijk ontmoet, een gemiste kans. veel kan ik hier niet aan toevoegen als je ziet wat er allemaal al is geschreven.

Ik ga me vrij exclusief nog bezig houden met de kern van de hobby: een modelbaan bouwen.

veel succes met je bouw, meer moet dat dikwijls niet zijn.[;)]
marc

wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Michiel

Gerolf, Jean, Jean-Paul, Paul, Wim, Eric, Marc, Paul, Luc, Erwin, Peter, Johan, Jan, Rian, Peter, Leon en Marc,
enorm bedankt voor jullie reacties en begrip.

Voor de duidelijkheid, ik stop niet met modelspoor. Dat is gewoonweg onmogelijk. Daarvoor zit de goesting om van Brussel-Noord iets te maken veel te diep. Ik ga door, maar dan echt zuiver met de bouw van de baan, als het wat moge worden, want het is toch wel een beetje erg megalomaan. [:D]

De rest van de tijd gaat naar mijn gezin en mijn werk, met mijn gezin met stip op nummer 1. Dagelijks lees ik mee op fora, en zal mogelijk af en toe eens reageren, maar geen dagboekverlagen meer. Jammer, want ik amuseerde me er wel erg goed mee.

Ik weet dat dit tijdelijk is, en dat ik op een dag hier terug sta. En, een voordeel is wel, dat in tussentijd k me goed kan uitleven op de bouw van mijn nieuwe baan, en daar komt dan op een dag wel een verslagje van overgewaait tot op dit forum. [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Michiel,  
dit berichtje is heel wat geruststellender dan je eerste.
Veel geluk met je gezin, je werk, en Brussel Noord (in welke volgorde dan ook [;)]).
Daarom, net als anderen eerder zeiden: geen afscheid, wel tot ziens.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

ToThePoint

Ik begrijp heel goed wat u bedoelt Michiel.
In een deftige post gaat snel veel tijd zitten.
Foto uploaden, tekst schrijven, controleren, link plaatsen en kijken of het werkt. Men is gauw een uur kwijt in een bouwverslag.
Tijd is echter beperkt en slaap is voor mij een noodzakelijk kwaad.

Echter vind ik het super dat u keuzes maakt die ik met nederig respect aanvaard.
Daarom Michiel succes in al uw ondernemingen.

N.b. Enkel bomen komen elkaar niet tegen, alhoewel er ook daar uitzonderingen zijn.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Alain

Als we goed kunnen lezen is het geen echt afscheid maar een tussentijdse stop. Dat is al veel beter. De ene periode heb je inderdaad meer tijd dan de andere. Dus m.a.w., binnen een paar maanden worden we hier weggeblazen met prachtige fotoreportages van de vorderingen van je uitstekende werk.[:D]

Het ga je goed.

conducteur

Kunnen we je nog volgen via www.fbn1920.be waarmee je bezig bent?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Michiel

De soep wordt niet zo heet gegeten als ze wordt opgediend. De laatste 2 weken waren niet vruchteloos. Gezien ik geen knutselruimte meer had, heb ik de "garage" een ietsie-pietsie aangepast. Van een donker betonnen rommelkot (zie inleg links-onder) heb ik er een aanvaardbare, lichte en vrije ruimte van gemaakt, muren beplijsterd en geschilderd,... kortom ik heb weer een hoekje voor mezelf. [;)] De vrouw blij dat die rommel weg is, en dat we er een "nette" kamer bij hebben. Het blijft nog steeds op de tenen lopen, maar stil zitten doe ik ook niet. [:D]

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

marc goovaerts

Proficiat, voor schaal N is het zeker een comfortabele knutselruimte.
Wel rekening houden met de quality time natuurlijk. Ik veronderstel dat een Zuid-Amerikaanse furie even hevig kan zijn als de Russische die ik zelf doormaakte (die kan letterlijk desastreus zijn)...

Gerolf

Goed zo, Michiel [^]
Denk zeker ook aan Marc's wijze raad [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

evan

Hoi Michiel,

Ik heb gisteren van Steam N over dit draadje gehoord...

Welke keuzes en beslissingen je neemt... het zijn die van jou.[;)]

Je hebt vele LEUKE bijdragen geleverd tot dit forum en dat kan nog steeds weerkeren als jezelf wil en kan.

Het ga je goed[;)]

Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

vanmiegroet

Vaarwel michiel
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer