Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

De uitdaging: \

Gestart door evan, 30 april 2011, 18:09:47 PM

Martin Welberg

#330
Cool !!! Top werk..

Kautenbach

#331
...allemachtig Evan...

[;)]

Gerolf

#332
Weeral een prachtig resultaat, man [:p] [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

#333
Evan,  je verlegt je eigen grenzen.
Het is weer ongelofelijk prachtig ... een genot voor het oog.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

evan

#334
Heren nen dikke Merci[:X]!  Maar zeker evenveel Pluimen voor Patrick[^][;)].

We dagen elkaar iedere keer uit[:D]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Durango

#335
Ronduit schitterend Evan en uiteraard ook Patrick[:D]
Zie jullie op Ontraxs.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

arnaud

#336
Prachtig Evan,

Ik zet altijd een ogenblik op U topic's toen ik hier in de MSM Forum kom (gewoonte is het TMM voor mij).

Dag aan "pepiet", en bedank voor deze meesterstuk!!

Tot binnekort

Arnaud
Kitbashing - NMBS tijdperk III - Studies van bouwmaterialen

evan

#337
Merci Arnaud en Durango![;)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

#338
Goede avond forumvrienden,

Vandaag hebben we de laatste "prullen" gedaan aan "Landesweit".  Wel de laatste loodjes wegen het zwaarst, maar we zijn er.

De Elektro is klaar, de frieslijst is klaar, de sporen hebben nog een laagje gekregen en er zijn nog wat boompjes geplant[:D]

Nu is het uitkijken naar Ontraxs[^]

Nu wil ik jullie traditie getrouw nog trakteren op de foto's[;)]

De Elektro is dus klaar:

En getest...

De originele modules zijn nog ns opgesteld voor nazicht en "tuning":




Hiertegen komt de bochtmodule en de "fidle yard" nog ns bij.

Ik heb geen fotos van de baan met frieslijst, maar het is wel de moeite[:)]

De extra boompjes...






Wat sfeer foto's met een BR18 van Dingler[:p]







De schaduw op de achtergrond is door de garage verlichting maar verdwijnt bij de eigen verlichting.

En als laatste...

Wie is er te vinden voor wat nostalgische plaatjes?







En de laatste...



Groetjes en tot ONSTRAXS[;)]

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

#339
sjongejongejonge ... net echt.  Vooral die nostalgische beelekes ...
Om je vingers aan af te likken ...
Evan, chapeau !!!

Goed dat Ontraxs maar twee weekskes wachten is !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

evan

#340
Thanks Steamy[;)]

Nog ??ntje speciaal voor jou[:)]


Beetje bewerkt

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Martin Welberg

#341
Mooooooooooooooooooooi !!! Behalve de wolken boven de lokloods, zeg niet dat ik het beter kan maar  ze zouden wat minder scherp cq hard kunnen, misschien de randen wat meer vervagen...

Steam.N

#342
citaat:
Geplaatst door evan

... Nog ??ntje speciaal voor jou ...


Thanks, Evan.  Eentje om in te kaderen [:)]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

evan

#343
Hoi Martin,

Thanks[;)]

Wat die wolken betreft, zijn ze hetzelfde als de anderen, maar de 2 overzichtfotos zijn genomen met flits en dan is het contrast vele feller.  En evt. kunnen ze nog wat vervaagd worden indien nodig, maar alles is nu ingepakt dus das voor op Ontraxs[:D]

Groetjes


Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

#344
Het ziet er fantastisch uit, Evan. Ik kijk uit naar Ontraxs [:p] [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw