The High Line

Gestart door evan, 01 maart 2011, 17:02:32 PM

Durango

Het ziet er weer goe uit Evan. Sfeertje wordt steeds mooier.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )


Gerolf

Amai, dat zijn véél foto's  :o
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

evan

Hoi Miloco,

Yep ik ken hem, maar het kan geen kwaad dat je hem hier deelt.  Zo zien de lezers waar ik me door laat inspireren.

Bedankt! ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Hoi medemodelspoorders...

Wat een voorbije week :o  Een stevige griep :P :-[ heeft me goed te pakken gehad.

Vandaag is het de eesrte dag dat ik terug wat kan bewust genieten en dus wat modelbouwen :D

Voor de rechtse straat ben ik de brug aan het maken.  Nu hoe meer ik vorderde met de constructie des te meer ik  nog meer respect kreeg voor Steam N en zn Turnhout-Styreen-project :o

Hierbij enkele fotootjes van het voorlopige resultaat.







Het is een combinatie van afgietsels die ik in het begin van het project gemaakt heb en een hoop styreen.

Nu ga ik dit deel schilderen en op de module plaatsen en dan volgen er weer wat fotootjes  ;)

Tot later
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

Ziet er prima uit, Evan !
Die vertikale stukjes in de reling, zijn dat afzonderlijke stukjes styreen, of een patroon waarvan je een mal gemaakt hebt?
Herhaalt deze mooie constructie zich over de lengte van de module?
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Evan,

Best een mooie brug,je kan het ook niet vergelijken met Jean zijn meesterwerk ; wil daarom niet zeggen dat de prestatie minder is  dan die van Jean  ! wij bliven alvast verder volgen !

Groeten Peter ;)

evan

Bedankt Peter en Jean ;)

Het leuningwerk is gebouwd op een "rooster" overschotje van een of andere kit.    Daarover zijn dan fijne strips gelijmd met de versieringen er bovenop ;).  Ik houd geregeld kleine prulletjes bij van andere kits of iets dergelijks en zoals nu komt dat al ns van pas.
Deze brugconstructie was enkel maar ter hoogte van straatovergangen en de rest was een betonnen dek met een eenvoudigere balustrade.

Ondertussen is de constructie geschilderd...



De lantaarns zijn maar ter illustratie want de straten moeten nog aangelegd worden, maar das voor na nieuwjaar...

Zo zou het er destijds kunnen uitgezien hebben:



groetjes en tot morgen ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

TBCédric

Chique gedaan. Er zou hier een like button moeten staan; ik had er dan al een paar keer op gedrukt!!!! ;D
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

marimon

Fantastische gebouwen. De schildering is gewoon subliem. Hoe doetiehet :P
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

Steven123

Heel erg knap Evan!  Echt een tof/realistisch sfeertje  :D
Goed om te horen dat je der weer bovenop bent (ivm griep) 

Bouw maar lekker verder! 8)
Groeten
Steven
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

Gerolf

Dat ziet er geweldig uit, Evan  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kautenbach

allemachtig, prachtig... euhhh. ik weet het eigenlijk niet meer, mond vol tanden enzo

GVL

Evan,
Je blijft maar foto's van het grote voorbeeld posten en beweren dat het om een model gaat ...
Die zwart/wit foto is magnifiek.
Gino

evan

#314
Bedankt voor de toffe reacties! :D

Ondanks de voorspelde regen in de weerberichten is hier blijkbaar sneeuw gevallen...



Nu eerst sneeuwruimen :o
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.