Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * RĂ¼gen kustbaan

Hoofdmenu

The High Line

Gestart door evan, 01 maart 2011, 17:02:32 PM

evan

#105
[:X][:X][:X]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Pol

#106
citaat:
Geplaatst door D_Loc

Ik denk dat dit artikel bedoeld wordt:
http://magazine.nationalgeographic.nl/2011/03/22/hangende-tuin-in-manhattan/
De cover staat rechts van het artikel.



Inderdaad; die was het!
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

dirkkerckhofs

#107
Zie hier om al wat inspiratie op te doen: http://s288.photobucket.com/albums/ll161/dirkkerckhofs/grootbedrijf/Peru/

Dirk

citaat:
Geplaatst door evan

Amai twee vliegen in ??n klap!

The high line is mn huidig project en in september vertrek ik naar Peru waar ik oa de inca trail ga doen.  Bovendien om Inspiratie op te doen voor mn nieuw baantje voor de minibaanwedstrijd. "Inca Rail" in On30.

Groetjes[:D]


evan

#108
citaat:
Geplaatst door dirkkerckhofs

Zie hier om al wat inspiratie op te doen: http://s288.photobucket.com/albums/ll161/dirkkerckhofs/grootbedrijf/Peru/

Dirk

citaat:
Geplaatst door evan

Amai twee vliegen in ??n klap!

The high line is mn huidig project en in september vertrek ik naar Peru waar ik oa de inca trail ga doen.  Bovendien om Inspiratie op te doen voor mn nieuw baantje voor de minibaanwedstrijd. "Inca Rail" in On30.

Groetjes[:D]





Hola Dirk,

Wij moeten nog es praten precies[:D]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

#109
Drukke dagen de laatste tijd, maar wel plezant.

Gisteren workshop gegeven in het antwerpse, genieten van de zon en weer klimmen op het werk...
Ik verveel me niet[:D]

Vandaag toch een uurtje tijd gevonden om wat aan mn Boxcab dieseltje te werken...

Ik heb de tweede condensor ventilator op het dak geplaatst.  Tijdens deze aan het drogen was heb ik de boggie-decoraties verwijderd.  Deze zijn wat te grof qua detail.
Ik heb ze reeds aangepast en het resultaat is de moeite in vergelijking met het origineel.  De loc is ook reeds vorzien van koppelingen en rijdt behoorlijk goed.

Hierbij wat foto's van het resultaat van vandaag...


Originele bogie detail


Zelfde detail, maar op de loc


Aanpassing


Toch deftig verschil


Tweede ventilo

Tot later[;)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

#110
Evan,  je bent goed bezig !  Wordt een mooi locje.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

vanmiegroet

#111
'T wordt een schoon lokske.
Maar een klein vraagje hoor.
Reed er niet op de high line ook niet enkele NY metro's?
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

evan

#112
Nop[:)] de enige passagierstrein was tijdens de opening van de lijn.  Die trein werd zelfs getrokken door dit lokje.

Dit is de trein die door de "Bell Tower" rijdt:


De "High line" is een lijn die vertrok aan het rangeerstation aan 34th street.  (Achter het huidige "Madison square garden")
De lijn ging tot aan "ST John Terminal"  Over de lange constructie door verschillende gebouwen en diende voor het vervoer van: US Post, New York Times, Vlees, melk, verwerkte producten, enz.

Echt een leuk concept.

Groeten,
[;)]

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

#113
Evan,

is de foto hierboven de laatste stand van je "High Line" projectje?  
Net echt [:D][:D][:D]
Met die Evan-snelheid weet je nooit [:D][:D][:D]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

evan

#114
Grapjas[:D]

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

dirkkerckhofs

#115
citaat:
Geplaatst door evan

CiteerGeplaatst door dirkkerckhofs

Zie hier om al wat inspiratie op te doen: http://s288.photobucket.com/albums/ll161/dirkkerckhofs/grootbedrijf/Peru/

Dirk


Hola Dirk,

Wij moeten nog es praten precies[:D]


Gij leert mij airbrushen en ik vertel u alles in geuren en kleuren van peru [^][:D][8D]

evan

#116
citaat:
Geplaatst door dirkkerckhofs

citaat:
Geplaatst door evan

CiteerGeplaatst door dirkkerckhofs

Zie hier om al wat inspiratie op te doen: http://s288.photobucket.com/albums/ll161/dirkkerckhofs/grootbedrijf/Peru/

Dirk


Hola Dirk,

Wij moeten nog es praten precies[:D]


Gij leert mij airbrushen en ik vertel u alles in geuren en kleuren van peru [^][:D][8D]



Deal!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Paulogic

#117
Niet te dicht bij den airbrush zitten he... of
ge voelt u in de High Line.

Van een Linetje wordt je toch High, niet ???[:D][:D]
mvg,
Paul(ogic)

evan

#118
citaat:
Geplaatst door Paulogic

Niet te dicht bij den airbrush zitten he... of
ge voelt u in de High Line.

Van een Linetje wordt je toch High, niet ???[:D][:D]



Ik vroeg me al af hoe lang het zou gaan dure vooraleer deze woordspeling er kwam.
Paul, je hebt de eer als eerste te zijn[:D][:D][:D]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

#119
Gekromde geesten, gekromde zinnen [:D][:D][:D]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }