Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

St-Michel La Roche minibaantje

Gestart door Michiel, 23 januari 2011, 15:16:28 PM

Michiel

Bedankt voor jullie reacties. [^] In het geval ik de meet haal met mijn volgend project voor de minibaantjeswedstrijd van MSM Mechelen 2012, dan zal ik dit minibaantje ook meenemen. En, dan hou ik een slag om de arm! [:D][:D][:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Dikke proficiat, Michiel.
Nooit aan getwijfeld dat je goed zou scoren.
Je hebt namelijk een pareltje gecreeerd !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

#362
Ik heb een kort filmpje gemaakt van mijn mini-baantje als afluiter. Ik hoop dat het een beetje in de smaak valt. <font size="1"><i>Let op, het is een beetje groot (56Mb)</i></font id="size1">

https://www.youtube.com/watch?v=bFA6buylNoA

edit: dooie link naar het filmpje aangepast.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Binco

Mooi Michiel!
En met de muziek, dat maakt het helemaal af.

Hier mag je trots op zijn [;)]

[:)][;)]

ERVIN

Heel erg mooi , ook die zwart-wit opnamen zijn net echt.[;)]

Gerolf

Leuk fimpje. "Pastorale" van Shaffy en List zijn inderdaad tijdloos.
De soms bevende filmopnamen zijn logisch in N [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ToThePoint

Mooi, dat kan tellen als AFLUITER [8D]
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Michiel

Afluiter? Natuurlijk! Er ontbreekt een 'f'! [:D]

Eigenlijk hadden de opnames met statief moeten gedaan worden, maar ik heb geen statief dat over de baan in het landschap kan gedraaid worden. Vandaar de bibberende beelden. Misschien minder professioneel, maar dat ben ik ook niet. Vandaar. [:D]

Ik elk geval bedankt voor de positieve reacties! [^]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Zeer mooi, Michiel!
En de twee dames die op het einde de trein nemen ...
Verhuizen ze mee naar het volgende project ? [;)]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }