Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

St-Michel La Roche minibaantje

Gestart door Michiel, 23 januari 2011, 15:16:28 PM

Michiel

Het reddingsteam heeft al ruim een uur stof zitten happen, zonder resultaat. De stofzak werd reeds in veiligheid gesteld. Een volgende reeks zoekacties worden in gereedheid gebracht. Maar de kans op het vinden van overleven wordt wel heel erg klein...
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Ze zitten misschien nog in de stofzuigerslang? Wens het reddingsteam in elk geval sterkte [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

mdvholland

citaat:
Geplaatst door Michiel

Droevig nieuws!

Germaine en Urbanie zijn niet meer.



Ik zal hen en heur heerlijk gekeuvel missen.[:(]

Ik vrees dat hiermee ook de oplossing wordt aangereikt voor het tijdloos gegeven op de heuvel: een kleine ommuurde begraafplaats, poortje, monumentje voor de dames.....

Steam.N

Blijven zoeken!  
Die fijne tantes hun gekeuvel moeten missen ... Dat mag niet ! [:(][:(][:(]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

in de VS hurricane-season hier bij Michiel stofzuiger-seizoen ![:D]
Ik hoop dat je je tantes nog in levende lijve en zonder al te veel breuken nog gevonden worden ! Moet wel gezegd worden dat ze bij jou een hele mooie oude dag hebben mogen beleven ! [:0][V]

Alvast veel sterkte in deze moeilijke tijden ![^]

Groeten Peter[;)]

Trouwens mooi baantje ![:p]

Steam.N

citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter
... Moet wel gezegd worden dat ze bij jou een hele mooie oude dag hebben mogen beleven  ...

Maar hun exit was niet echt dat [:(]

Misschien zijn ze gewoon de trein opgestapt?  Dan komen ze wel terug:  dat treintje maakt maar rondekes [:)]

En wat met de veldwachter?  Ook weg?  Gewoon een triootje? [:D]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

De veldwachter werd ook door de tornado gegrepen, maar heb ik wel kunnen redden van de stoffige eeuwigheid. Hij was helemaal overstuur, die arme kerel. Vanavond start ik met de laatste zoekactie... als een goudzoeker, door middel van water het scheiding van materie en leven... Laatste hoop, laatste kans.

En anders vind ik die begraafplaats wel een toepasselijk en schitterend idee. [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

Germaine en Urbanie zijn terecht!

Ze waren nogal verrast door de commotie hier aan het thuisfront. Bij hun terugkeer hadden ze over een fel wit licht, wolkjes en rijstpap met gouden lepeltjes. Urbanie schijnt weer iets niet helemaal goed te hebben begrepen waardoor ze terug zijn gekomen... Al bij al een vreemd verhaal. [:D]

Germaine, daan dikke witte vent me zaan wittem beit, da von'kik naag sympatiek.
Urbanie, as ge a avances no da vent wa subtieler ha gespeild, zate me na nog raastebra te frette me gave leipelkes.




(Germaine, die dikke witte man met zijn witte baard, die vond ik erg sympatiek.
Urbanie, als je je flikflooierij met hem wat subtieler had aangepakt, zaten we nu nog steeds rijstpap te eten met gouden lepeltjes)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

René

Ze zullen wel last hebben van stoflongen.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Steam.N

Michiel, in naam van beide dames (maar ook van ons) een hartelijke dank voor de niet aflatende zoektocht.

Nu op den top een goei cafeeke plaatsen, dat de dorstige en stoffige monden kunnen gespoeld worden.  Liefst op een zonnig terras.  't Wordt goei weer [:D][:D][:D]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Jean, je zit warmer dan je denkt! [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

erik de noorman

Schitterend gewoon: het bouwen, maar zeker het verhaal van G. en U.. Dit vind ik pas een draadje om te volgen. De beide dames leiden de aandacht af maar als je aandachtig genoeg bent zie je pas het fijne van het bouwverhaal. [;)][}:)]

Erik

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

citaat:
Geplaatst door Michiel

Jean, je zit warmer dan je denkt! [:D]


Toch niet de finale van de Ronde van Vlaanderen?
Of 't plein van Scherpenheuvel?

Laat maar komen.  Super-draadje is dit [:D][:D][:D]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

ToThePoint

Michiel de laatste foto is gewoon super !
Knappe dingen.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI