Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

gestopt

Gestart door jeroen, 11 november 2010, 17:36:15 PM

kasteel

#45
inderdaad - Berchem / Borgerhout

Havoc

#46
Zou best kunnen zo'n huisje zijn, Jeroen. Ik kom daar tegenwoordig zoveel niet meer. Zo'n pompstation staat er ook langs de E17 tegen Kortrijk.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

jeroen

#47
gestopt

jeroen


PeterC

Waarom zijn al die bijdragen hier gewist?

Groetjes, Peter


Jurgen

Tja, dat heeft Jeroen zelf gedaan. Ik heb Erwin een PB'tje gestuurd, maar was rijkelijk te laat daarmee.

Jammer, maar ik denk dat dit een draadje voor de vuilbak geworden is.  :(
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Steam.N

kan dit draadje niet hersteld worden vanuit backup?

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Citaat van: Steam.N op 26 september 2013, 15:47:11 PM
kan dit draadje niet hersteld worden vanuit backup?
Technisch zou dat wellicht wel mogelijk zijn.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

#53
ondanks het feit dat Jeroen gestopt is is het jammer dat hij alles gewist heeft ! Eigenlijk zou het een idee zijn om draadjes en het posten na een bepaalde periode niet meer te verwijderen zijn, dan komen we niet voor zo'n dingen te staan  :(

Groeten Peter ;)

philippe_007

Dit is al eens in een ander topic gemeld, maar was toen geen optie daar iedereen zijn tekst ten alle tijden wilt kunnen aanpassen. Dit is dan het risico.
Op een ander forum waar ik webmaster ben kunnen de leden de eerste  min hun bericht nog aanpassen, nadien enkel de mods nog.

OlivierV

Citaat van: philippe_007 op 26 september 2013, 16:51:26 PM
Dit is al eens in een ander topic gemeld, maar was toen geen optie daar iedereen zijn tekst ten alle tijden wilt kunnen aanpassen. Dit is dan het risico.
Op een ander forum waar ik webmaster ben kunnen de leden de eerste  min hun bericht nog aanpassen, nadien enkel de mods nog.

Aanpassen van berichten is handig, maar te weinig tijd ervoor is idioot en te veel ook, want wie gaat er nog berichten van enkele maanden of jaren oud gaan aanpassen? Een maand of 2-3 zou een betere periode zijn voor dit soort zaken.

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ERVIN

 >:( >:( >:( Verdorie hé , te laat gezien , waarom waarom toch??!!!!  >:(

Toch bedankt voor je mailtje Jurgen.

Havoc

Jammer.

Citeerwant wie gaat er nog berichten van enkele maanden of jaren oud gaan aanpassen?

Heb dat ooit gedaan voor de foto's van server te verhuizen. Is natuurlijk geen frequente bezigheid maar toch, als je het kan zonder de mods te moeten lastigvallen is dat handig.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

OlivierV

Citaat van: Havoc op 26 september 2013, 19:29:40 PM
Jammer.

Citeerwant wie gaat er nog berichten van enkele maanden of jaren oud gaan aanpassen?

Heb dat ooit gedaan voor de foto's van server te verhuizen. Is natuurlijk geen frequente bezigheid maar toch, als je het kan zonder de mods te moeten lastigvallen is dat handig.
Dat is natuurlijk ook een punt, maar hoeveel keer verander je foto's van een server, ook niet jaarlijks neem ik aan? ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

C.B.

Ik doe het toch ook soms , vermits ik maar een beperkte opslagruimte heb voor foto's , gebeurt het wel eens dat ik één en het ander wijzig in mijn bijdrage's , maar zorg er wel voor dat het geheel steeds goed gevolgd kan blijven.

Maar het blijft inderdaad jammer dat iemand plots zijn bijdrage wist , zonder dat er iemand op de hoogte was , blijkbaar.
Groetjes.
Claudio.