Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Metpetergaathetbeter

Johnny,  :D
Niet op de kalender vermeld, maar ik wist het toch Johnny(Bellejt), het voordeel ook  op andere fora bezig te zijn (net als jij), trouwens ik wist dat je deze maand nog verjaarde en dat je 52 werd, bij deze Johnny een gelukkige verjaardag en maak er een ongelooflijke dag van !  ;D

Verder om je persoonlijke tekst even te vervolledigen : Graag een glaasje wijn......en vandaag mag het gerust er (eentje) meer(dan een zijn) zijn ! :P Geef toe ik ben een echte dichter ! 8)

Groeten Peter ;)

Gerolf

Johnny, ook ne gelukkige, hé  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

PietB

Hoi Johnny van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren.

grt Piet.
P.S. werk ff je profiel bij(geboortedatum), dan kunnen wij hier ook zien dat je jarig bent.


PietB

Vandaag is Steven (Steven123) jarig.
Een heel fijne dag toegewenst en nog vele jaren in goede gezondheid.

grt Piet.

Steam.N

Ah, Steven, maak er een toffe dag van!
124_ste verjaardag ?  ;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Proficiat met je verjaardag, Steven !

Groeten Peter ;)

Steven123

Dank u wel mannen!  :D
Heb in feite al een schoon cadeau gehad;  2 dagen geleden geslaagd voor het examen van fase 1 (ivm bestuurder),
en net terug wakker van de nacht-shift waar ik eens heb kunnen rijden met een oud classiekske (inclusief gong fluit) en break  ipv hld 77 :D 8)

nog is bedankt en groeten!
Steven
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

Gerolf

Toffe verjaardag blijkbaar tot nu toe  8)
Amuseer je in elk geval de rest van de dag  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

TBCédric

proficiat steven!!!! hopelijk van u dag genoten
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

PietB

Vandaag twee jarigen:
Kris (Krispy) en François(ON6KN) van deze hartelijk gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren.
Maak er een leuke dag van.

grt Piet.

Steam.N

Een leuke verjaardag, beiden!  Proficiat  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Proficiat, Kris en François  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

krispy

hartelijk bedankt en we gaan der ne keer van profiteren , uwe verjaardag is ook maar één maal per jaar hé  ;)
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m