uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Metpetergaathetbeter

Gisteren opnieuw iemand vergeten, zo erg dat ik er niet kon van slapen :D bij deze proficiat Anton, hopelijk heb je het niet aan je hart laten komen en er
een fantastische verjaardag van gemaakt !
Groeten Peter ;)

Steam.N

Hoi, Anton en Itchy (dagje te vroeg, maar dan ben ik zeker je niet te vergeten):

Dikke proficiat met jullie verjaardag !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Goed idee om deze keer wat te vroeg te zijn. Ik heb er alweer enkele gemist  :-[
Gelukkige verjaardag aan beide !  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Ook van hieruit een gelukkige verjaardag gewenst en maak er nog een fantastische dag van !

Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter

Opnieuw iemand jarig : nl Chris(rail) viert vandaag zijn 49ste verjaardag, bij deze een gelukkige verjaardag en maak er een ongelooflijke, onvergetelijke dag van !

Groeten Peter ;)

Steam.N

Chris, een fantastisch toffe dag.  Dikke proficiat met je verjaardag !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

PietB

Chris gefeliciteerd en nog vele jaren in goede gezondheid, met veel treinen gewenst.

grt Piet.

just4fun

49 dus? dan ben je van een goed jaar!
Proficiat.
Paul

just4fun

Vandaag is het aan Huugooke.
Proficiat!
Paul

Metpetergaathetbeter

#282
ook van hier Huugooke  een gelukkige verjaardag en maak er een ongelooflijke dag van !

groeten Peter ;)

Jurgen

Hip hip hoera!

We zullen Walter Capiau langssturen en die zal zijn liedje nog eens zingen. Hou wel je kinderen en kleinkinderen uit de buurt! ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *