Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Steam.N op 11 januari 2015, 14:56:08 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 januari 2015, 14:54:08 PM
dan moet ik die taart verwijderen ?  :-\ ;D

Snij ze in spietjes, en rijd eens langs bij de forumleden ...  ;D
en gij vanop de zolder te zitten lachen als ik ter vergeefs sta te bellen !  >:(

Metpetergaathetbeter

Michiel, heb de gelukwensen en je taart iets aangepast, ik hoop dat je nu beter kunt in vinden ! ;)

Peter

Gelukkige verjaardag Michiel.

PS: het houdt maar niet op met al die Peters hier op het forum
Met vriendelijke groeten
Peter

Michiel

Met Michiel gaat het zo al heel wat beter, MetPeterGaatHetBeter.  :)

Alleen, het wel zo dat ik vandaag 43 blijf, en niet "10 jaar geleden 43 geworden ben". Maar het is goed bedoeld. Ik snap de verwarring.  ;D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

PietB

Michiel, sorry dat ik he vergeten(drukte aan deze kant vanwege stormschade) ben te feliciteren.
Bij deze alsnog, van harte proficiat.
Maar ik zie dat collega forum'ers dat meer dan genoeg goed gemaakt hebben.

grt Piet.

OlivierV

Gefeliciteerd Michiel!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Michiel

Piet, je bent al jaaaren onze feestneus, en 364 dagen per jaar sta je voor ons extra vroeg op om telkens weer voor de jarigen van de dag een taart te bakken. Mijn oprechte dank gaan naar u!  8)

Maar vandaag had je verlof! Je mocht uitslapen! Want ik sla een jaartje over, geen verjaardag voor mij... en nu doe je het toch! ...  ;)

Mannen, bedankt voor de gelukwensen!  ;D

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

PietB

Hahahah Ik heb gisteren bij de buren geholpen een omgewaaide boom in stukken te zagen en vanochtend ging mijn eigen schutting om.
Dus toen konden de buren mij helpen.
En straal vergeten de verjaardags kalender te bekijken.

grt Piet.

PietB

Gisteren 11 Januari vierde ook oli 11/01 zijn verjaardag.



Olivier nog van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

PietB

Vandaag 12 Januari viert Steven zijn verjaardag.



Steven van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.



Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

oli 11/01

Hartelijk bedankt Pieter   :D :D :D

Steam.N

Oeps, Olivier.  Piet's aankondiging even over het hoofd gezien.  :-[
Natuurlijk ook voor jou een dikke proficiat !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Gefeliciteerd, mannen!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Olivier, Steven (en niet-Michiel  ::) ) : proficiat  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw