uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Metpetergaathetbeter

Vandaag opnieuw 2 jarigen, nl Railrunner(43) en Jean Fagnes(72), bij deze een gelukkige verjaardagdag en maak er een ongelooflijke dag van !

Groeten Peter ;)

PietB

Ook van deze kant een heel gelukkige verjaardag en nog gezonde jaren.

grt Pieter.

Gerolf

Gefeliciteerd, mensen  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

Aha, een dubbele verjaardag vandaag.
Twee maal gefeliciteerd dan.  :D :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

just4fun

Ook hier een dubbele proficiat!
Paul

gardevil

Mannen willen jullie in het vervolg je verjaardagen wat spreiden, want ik mis er telkens een paar. Proficiat allebei en iedereen die ik intussen vergeten ben natuurlijk ook de beste wensen.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

ToThePoint

Blijkbaar komt het meer voor op het forum dat 2 forumleden op dezelfde dag verjaren.
Zo ook bij mij, en we zijn niet alleen op dezelfde dag geboren maar ook in hetzelfde jaar.
Heb het forumlid in kwestie ontmoet op de laatste expo alwaar die mij een super uitleg en demo gaf hoe hij met groen knoeit in hun knutselkasteel.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Steam.N

Alweer een jarige!
Proficiat, Pol !
Geniet van deze dag en laat het nieuwe jaar fantastisch zijn  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Proficiat Pol maak er een ongelooflijke dag van ! Maar voor het zonnetje ga jezelf moeten zorgen zo te zien ! Maar dat neemt niet weg dat je er een ongelooflijke en onvergetelijke dag kunt van maken !

@ Jean, 't is nog te vroeg voor nieuwjaarswensen ! :D ;)

Groeten Peter ;)

gardevil

Ook hier een welgemeend proficiat
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PietB

Van harte gefeliciteerd, en nog vele jaren.

just4fun

Ook van mij nog veel plezier toegewenst, vandaag en de komende ...
Paul

Pol

Merci!  ;D Voor mijne verjaardag en die van m'n zoon (die op dezelfde dag verjaart) naar't Spoorwegmuseum in Utrecht geweest: veel zon heb je daar niet voor nodig hé!
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Steam.N

Hohooow: Ludwig(dc) vergeten !!!
Ludwig, een late dikke proficiat !  Hopelijk had je een fijn verjaardagsfeestje !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }