Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Steam.N

Paul,  ook van mij een zeer welgemeende proficiat !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Paul, wilde eigenlijk de eerste zijn, maar schijnbaar enkele valsspelers ;)  bezig geweest die je een dag vroeger een gelukkige verjaardag toewensten, nog veel trainy jaren en maak er vandaag een ongelooflijke dag van ! Vanzelfsprekend zien wij elkaar daar in Mechelen !

Groeten Peter ;)

Gerolf

Paul, ne gelukkige  :D
Misschien zie ik je seffens nog wel  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Metpetergaathetbeter

Bij deze opgemerkt dat Geert al eens keek of we zijn 47ste verjaardag niet vergeten waren ? Bijna, welnu Geert een gelukkige verjaardag en maak er een een onvergetelijke dag van !  ::)

Groeten Peter ;)

doomslu

Gelukkige verjaardag!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Steam.N

Gelukkige verjaardag, Geert !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

PietB

Geert ook van mij gefeliciteerd en nog vele (vooral gezonde) jaren.

grt Pieter.

just4fun

Ook van mij een beste dag!
Paul

Gerolf

#235
Een dag te laat voor Geert, maar toch nog gefeliciteerd  ;)

En voor vandaag: proficiat Bruno  :D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Bruno,  ook voor jou een prachtige verjaardag !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Bruno, ook hier een gelukkige verjaardag en maak er een ongelooflijke, onvergetelijke, zonnige (ik denk dat dit niet zal lukken !)dag van !
Groeten Peter

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Jim, Jean, alletwee een dikke proficiat !!!
Genie van de dag, en laat je wat verwennen  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }