Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

PietB

Vandaag weer twee jarigen, Treintjes op Zolder en rkorporaal



Leendert en Rob van harte gelfeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

Steam.N

Proficiat, Leendert en Rob !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Gefeliciteerd, mannen !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PietB

Vandaag 29 Mei, zijn er twee forum leden jarig.
Viking en nog iemand, maar die naam wil me niet te binnen schieten.


Johan en die andere van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

Michael

Viking van harte gefeliciteerd, en een super proficiat voor onze Piet die trouw elke dag een berichtje plaats voor de jarigen. Piet van harte fijne dag en ga zo door.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

viking

Piet,

laat maar ik zal die andere dan wel een gelukkige verjaardag wensen.  ;D

Een prettige en en zonnige verjaardag gewenst aan Piet en hartelijk dank in naam van iedereen op het forum, om telkens de verjaardagen op te volgen en iedereen hier te feliciteren.

Grts

Johan

Steam.N

Johan en Piet, een gelukkige verjaardag gewenst !
Geniet van de dag, en laat je in de watten leggen  ;)
Piet, kies uit je voorraad maar de lekkerste, mooiste en grootste taart  ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

#1898
Johan en Piet gefeliciteerd met jullie verjaardag en maak er een ongelooflijk(e)dag/weekend van !

Inderdaad Johan, dank aan Piet om steeds aan ieders verjaardag te denken en steeds elke morgen vroeg op te staan om een verse taart te bakken/of is het bestellen?  ;D ;)

Groeten Peter ;)

Peter

Hartelijk gefeliciteerd met jullie verjaardag Piet en Johan.
Maak er een fijne dag van
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Hartelijk gefeliciteerd beiden.

Wees gerust, Piet. Deze dag had ik goed genoteerd voor het geval je het moest 'vergeten' vermelden zijn.  ;)
Bedankt voor jouw bijdragen aan dit draadje.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Proficiat, mannen  8)  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

TBCédric

Van mij ook een dikke proficiat aan onze taartenbakker én onze Noorman! ;D  ::)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Metpetergaathetbeter

Vandaag opnieuw iemand jarig Cedric (LSmodels) alweer 16 jaar, we worden toch oud hé ? Proficiat en maak er een mooie dag en mogelijks een plezant treinweekend van !

Groeten Peter ;)

marc goovaerts

Nog vele jaren te gaan Cedric. Velen hier hebben een veelvoud van jouw leeftijd.