Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

OlivierV

Al die jarigen hier tegenwoordig, maar ook Michiel wens ik een uiterst fijne verjaardag toe!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

opnieuw deze maand iemand jarig van '62(vorige eeuw), Michiel proficiat met je verjaardag !

Groeten Peter ;)

Catje

Michiel van harte gefeliciteerd met uw verjaardag, en nog een plezierige dag gewenst.



Willy

PietB

Citaat van: Michiel op 11 januari 2014, 08:32:51 AM
En aan jouw ook hartlijk bedankt om meer dan 1 jaar lang dagelijks de jarigen te feliciteren! In naam van alle jarigen van het voorbij jaar, een dikke kus!    :D
Graag gedaan hoor Michiel!

grt Piet.

PietB

Ook vandaag weer 2 jaringen, prulleman en Baureihe 103



Jan en Lambert van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

Steam.N

Proficiat, beiden !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Een beetje laat met mijn reactie, want een weekendje er tussen uit, maar aan iedereen bedankt voor de gelukwensen!

En inderdaad, 1962... wat een mooi jaar! Alhoewel ik me er persoonlijk nog weinig van kan herinneren... vreemd!  ::)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Gelukkige verjaardag, Jan en Lambert   ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Jan en Bert, gefeliciteerd met jullie verjaardag !

Groeten Peter ;)


philippe_007

 Proficiat mannen....

OlivierV

Proficiat heren Bert en Jan!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

PietB

Vandaag 16-1 is Dieselfreak jarig.



Marc van harte gefelicteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

philippe_007


Steam.N

Gelukkige verjaardag, Marc !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }