Nieuws:

Nu in MSM 272 TREINSAMENSTELLING: Bananen Express

Hoofdmenu

25.5 van Marklin

Gestart door wisselstromer, 12 juli 2008, 16:39:20 PM

Break302

We zijn hier weer wa onzin aant verkopen [}:)]

Ik kom juist terug van bij Den Olaerts Met de 2558 [^]

Alleen weer stom dat ze die stekker voor trekduw combinatie in de grijze kunststof hebben gespoten en niet in het zwart, of gewoon geel zoals ze op de 2551 staat.
Nu mij maakt het niet veel uit want voor de Benelux dienst stond die er toch niet op, dus dat gaat er bij mij toch af.
Spijtig dat toen het constructeur schild er wel nog op stond, dat word weer zoeken achter decals ![:(]
Ook de schorten onder de buffers zijn niet volgens het origineel, want die hebben de bediening van de remkranen zijdelings van de locs staan en niet tussen de buffers zoals bij deze versie.
Wat dan weer veel goed maakt zijn de witte led's ipv de gele, dat is werkelijk de moeite.
Dat is weer verleidelijk voor de andere locs aan te passen [:(].
Over de M?rklin versie heb ik weinig commentaar want daar klopt geen ............. aan ! [V] Das gewoon een lok van nu terug geschilderd naar de jaren 70 zonder kast of beschrifting aan te passen
O ja dit nog
Ben ook even binnen gewipt in de nieuwe winkel [:0][:p] Amaai !
Ook het prototype gezien van de type 12 AC en DC [:p] Ziet er verdomd goed uit !

Break 302

the_gold

Dus eigenlijk nemen we best een trix kap op een marklin onderstel?

ronny-vdv

Jos,

Kan je een fotootje plaatsen, aub ?

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

B-Modelbouw

Jammer dat ze blijkbaar slechts enkel het dak hebben hertekend en niet de gehele loc ... Maar ja, de twee versies gaan er komen.

ronny-vdv

citaat:
Geplaatst door Break302

Spijtig dat toen het constructeur schild er wel nog op stond, dat word weer zoeken achter decals ![:(]
Break 302

Dag Jos,

De echte heeft ook geen fabrieksplaten meer.

Dus wel correct.

Gr.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Break302

Sorry maar mijn foto toestel is momenteel bij mijn zoon ! [:(]
Ik heb even uw foto gebruikt om aan te wijzen wat er mis is en wat moet veranderd worden voor de Benelux versie te krijgen.
Ik heb dus gezegd dat de constructeurs plaat er in de Benelux periode op hing en niet dat deze versie niet klopt !
Graag lezen wat er staat voor men reageert ![:D]

1 / Dus beneden ziet ge de hangrepen van de rem kranen die er op het model niet zijn !
En de stekkers die er voor de Benelux versie moeten worden afgehaald.
2 / De kleine onder de venster laat wel een gaatje achter !
3 / De grote is geen probleem, die zit vast op de bufferbalk.
4 / Onder de linker buffer mist er ook nog een stekker doos, die staat trouwens ook niet op de 2505.

Jos

the_gold

Dat zijn al wel heel kleine details vind ik.
De vraag is, Hoever wil je of kan je gaan in modelbouw?
Men moet eigenlijk al een vergrootglas nemen om goed die stekkerdoos te zien. Ik bedoel dit helemaal niet slecht, Het is maar wat je zelf graag ziet en graag wil hebben. Ze kunnen natuurlijk niet voor iedere persoon even goed doen. Ik weet niet of dit model met de doorlopende streep dus voor de benelux was, Zoniet neem ik mijn woorden terug en vind ik het normaal dat ze voor kwaliteit te geven deze details beter mochten afwerken.

Groetjes

Jurgen

Ik heb verschillende foto's genomen van mijn model en er zijn er slechts 2 goed gelukt om te tonen op het forum. [xx(]
Een foto van de zijkant aan de kop en een line up met mijn andere locs van dezelfde familie.

Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

the_gold

Jurgen, waarom loopt die streep hier niet door en is er een rooster meer?

zijn er toch 2 modellen?[:)]

Break302

citaat:
Geplaatst door the_gold

Dit is de Trix kap op een M?rklin onderstel ![8D]
En foei dit was me nog niet op gevallen [:I] de stelplaats aanduiding staat ook aan de verkeerde kant van de lok , zie maar op de foto boven aan !

the_gold

Ja haloo[8D] Dat moet ik ook hebben zo.
Maar doen ze dat wel in de modelspoorzaak...
ik vrees er een beetje voor.
Meschien dat vanbiervliet dit doet.

groetjes en sjieke foto's mannen!
Proficiat met de nieuwe aankoop

Btw, weet iemand nog die site met die locjes voor als handtekening te gebruiken.

Anarchy

Heel mooi Jurgen!

@the gold, dat is gene rooster minder h?! Deze machine heeft langs ??n zijde 3 roosters en langs de andere zijde 4 roosters.

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Break302

citaat:
Geplaatst door the_gold

Dit is de Trix kap op een M?rklin onderstel ![8D]
En foei dit was me nog niet op gevallen [:I] de stelplaats aanduiding staat ook aan de verkeerde kant van de lok , zie maar op de foto boven aan !

Niet alleen aan de verkeerde kant dan, maar ook nog eens aan de verkeerde kant van de deur.
Ach, dit zijn zo'n kleine details dat ik dat na verloop van tijd toch vergeet.

@ the_gold: dit is inderdaad een M?rklin onderstel met de Trix kap erop. Gewoon vragen in je modelbouwzaak. Doen ze dit niet, dan ga je gewoon ergens anders.

En de koplampen zijn dus net hetzelfde als bij de 22 en 25. Geen veranderingen aangebracht dus, enkel een nieuwe schildering.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Brunel

citaat:
Geplaatst door the_gold

Dat zijn al wel heel kleine details vind ik.
De vraag is, Hoever wil je of kan je gaan in modelbouw?
Men moet eigenlijk al een vergrootglas nemen om goed die stekkerdoos te zien.

Groetjes

Nou, die grote stekkerdoos vind ik wel een opvallend ding, maar die kan er dus probleemloos af. De rest kijk ik wel overheen.

Break302

citaat:
Geplaatst door Break302

En toch niet helemaal fout [V]
Toen ze de stekkers hebben opgebouwd stond de stelplaats aanduiding inderdaad op die plaats [:I]

En de constructeurs plaat was toen ook al ribe de bie ![:D]