Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

De lang verwachte rijtuigen ...

Gestart door SuSke, 13 september 2024, 15:53:21 PM

yannickvw

Zijn deze nu al te koop of nog niet?

Communicatie is maar heel summier  ::) een aankondiging op voorhand had ook wel tof geweest...

Indien ja, al iemand de rij-eigenschappen kunnen testen?

bekie

#16
Citaat van: yannickvw op 15 september 2024, 12:09:48 PMZijn deze nu al te koop of nog niet?

Communicatie is maar heel summier  ::) een aankondiging op voorhand had ook wel tof geweest...

Indien ja, al iemand de rij-eigenschappen kunnen testen?
Waren gisteren te koop in de winkel en op de beurs in Saint-Ghislain. Tegen de middag was de voorraad al overal uitverkocht. Het betrof echter enkel een beperkte zending in New Look uitvoering. De Bordeaux versie was enkel als toonzaalmodel aanwezig. Tegen de beurs van Wieze zou alles ook de Bordeaux versies terug op voorraad zijn.(Ook in de Winkel.)
 

modelbaanHO

Ik vind op de website van Olaerts niks terug over deze rijtuigen. Of zoek ik niet goed ?
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Metpetergaathetbeter

anders eens op FB kijken daar wel te vinden !

Metpetergaathetbeter

Trouwens wanneer een beoordeling te lezen in de vertrouwde MSM of was het nieuws er nog niet/te laat(of wou men ons onverwachts verrasssen) om in de eerstkomend nr meer te weten te komen ?

modelbaanHO

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 september 2024, 16:09:32 PManders eens op FB kijken daar wel te vinden !
Het is juist dat wat ik vreemd vind, wel op facebook, maar niet op de eigen website.
Ik verwacht dat je zoiets aankondigt op de eigen website en dan extra reclame maakt via sociale media.
Maar 'tja, wie ben ik ...
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

warre.ls.models

Ik denk vooral dat Olaerts deze rijtuigen niet heeft aangekondigt voor concurenten.
Als hij 4 maanden geleden dit had aangekondigt kon LS of een andere fabrikant hem nog voor zijn.
Zijn site is al een beetje verouderd en je kan hier niets op bestellen zoals bij CC-Rails of bij van biervliet, misschien moet deze nog upgedated worden?
Ik ben al zeer content dat hij deze rijtuigen heeft durven maken, Dit is een serieuze investering.

Metpetergaathetbeter

modeltreinenproducenten en websites heeft nooit een goede combinatie geweest en zullen (dat in sommige gevallen) nooit worden

Beschouw dat als een BEDENKING ;D  ;)

Metpetergaathetbeter

#23
Citaat van: warre.ls.models op 16 september 2024, 16:58:05 PMIk denk vooral dat Olaerts deze rijtuigen niet heeft aangekondigt voor concurenten.
Als hij 4 maanden geleden dit had aangekondigt kon LS of een andere fabrikant hem nog voor zijn.
Zijn site is al een beetje verouderd en je kan hier niets op bestellen zoals bij CC-Rails of bij van biervliet, misschien moet deze nog upgedated worden?
Ik ben al zeer content dat hij deze rijtuigen heeft durven maken, Dit is een serieuze investering.
anderzijds had ik al een hele tijd geleden vernomen dat er een deal in de (aan)maak/ men er mee bezig was(weet niet bij wie) maar dat modaliteiten een eerder akkoord in de weg stonden om eerder van start te gaan/te gaan produceren. Blijkbaar heeft men elkaar toch kunnen vinden om van start te gaan !

Trouwens op 4 maanden maak je geen modellen, laat staan ze gaan produceren of een plaats(productie schema) te vinden(als ze al niet eens eerder geproduceerd waren) waar je zou kunnen produceren. Trouwens had ik dat al veel langer dan 4 maanden geleden gehoord !   

Metpetergaathetbeter


warre.ls.models

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 september 2024, 17:03:03 PM
Citaat van: warre.ls.models op 16 september 2024, 16:58:05 PMIk denk vooral dat Olaerts deze rijtuigen niet heeft aangekondigt voor concurenten.
Als hij 4 maanden geleden dit had aangekondigt kon LS of een andere fabrikant hem nog voor zijn.
Zijn site is al een beetje verouderd en je kan hier niets op bestellen zoals bij CC-Rails of bij van biervliet, misschien moet deze nog upgedated worden?
Ik ben al zeer content dat hij deze rijtuigen heeft durven maken, Dit is een serieuze investering.
anderzijds had ik al een hele tijd geleden vernomen dat er een deal in de (aan)maak/ men er mee bezig was(weet niet bij wie) maar dat modaliteiten een eerder akkoord in de weg stonden om eerder van start te gaan/ter gaan produceren

Juist ja, In 2010 of in 2014 heeft Olaerts ook al eens deze rijtuigen aangekondigt. Ls models ook in 2014, maar dat is er nooit van gekomen. Hopelijk wordt Ls Models eens wakker geschud en maken ze eens een productie van de ms96, M5, HLE13 of de HLE15. Mijn portefeuille zal dat wel minder graag hebben  ;)

Metpetergaathetbeter

het was niet in 2010 of 14 toen ik iets te weten kwam ......maar toch al vrij lang geleden

ebs2650

Ik heb mijn bestelling van de 5-delige set via mail overgemaakt en gisteren een mail gekregen van Olaerts met de melding dat mijn bestelling genoteerd is.

Willy

trainspottingjr

Is er al iemand hier op het forum die al rijtuigen in zijn bezit heeft en misschien wat extra info kan meedelen over de rijeigenschappen?

Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

Thommy

Citaat van: warre.ls.models op 16 september 2024, 17:14:34 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 september 2024, 17:03:03 PM
Citaat van: warre.ls.models op 16 september 2024, 16:58:05 PMIk denk vooral dat Olaerts deze rijtuigen niet heeft aangekondigt voor concurenten.
Als hij 4 maanden geleden dit had aangekondigt kon LS of een andere fabrikant hem nog voor zijn.
Zijn site is al een beetje verouderd en je kan hier niets op bestellen zoals bij CC-Rails of bij van biervliet, misschien moet deze nog upgedated worden?
Ik ben al zeer content dat hij deze rijtuigen heeft durven maken, Dit is een serieuze investering.
anderzijds had ik al een hele tijd geleden vernomen dat er een deal in de (aan)maak/ men er mee bezig was(weet niet bij wie) maar dat modaliteiten een eerder akkoord in de weg stonden om eerder van start te gaan/ter gaan produceren

Juist ja, In 2010 of in 2014 heeft Olaerts ook al eens deze rijtuigen aangekondigt. Ls models ook in 2014, maar dat is er nooit van gekomen. Hopelijk wordt Ls Models eens wakker geschud en maken ze eens een productie van de ms96, M5, HLE13 of de HLE15. Mijn portefeuille zal dat wel minder graag hebben  ;)

LSM al veel langer. Zal al richting 2004 gaan. Rond die tijd heb ik m'n new looks verkocht want aja, LSM zou die M4'en in "korte" tijd uitbrengen, stond zelfs in ons maandblad. Grootste stomme zet ooit dus, voor de prijs dat ik ze toen verkocht na paar jaar nooit andere kunnen kopen. Gelukkig de bordeaux gehouden.
Greetz

Thommy