Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Dubbeldekrijtuigen

Gestart door bumper, 10 augustus 2024, 13:42:49 PM

Rangeerduivel

Citaat van: warre.ls.models op 20 augustus 2024, 14:57:04 PMIkzelf heb ook 2 rijtuigen aangekocht. Ook hebben deze nooit soepel gereden bij mij ligt het denk ik aan de koppelingen ik probeer deze te vervangen.

Het zal bij jou aan niets anders liggen dan bij anderen...lees dit draadje van in het begin, dan snap je wel hoe het komt...

😉


Metpetergaathetbeter

#16
moraal van het verhaal wacht totdat LSModels ze nog eens uitbrengt en geen klodden!

Trouwens is er een periode geweest dat je die Classix dubbeldekkers per kilo kon kopen.

Trouwens met wat geduld en geregeld diverse verkoopssites te volgen kun je die toch geregeld aan een vrij leuke prijs aanschaffen, laatst zag ik 2sets passeren aan een 70 euro de wagon. Dan rap zijn en voldoende budget beschikbaar hebben voor iets onverwachts. Dat zijn prijzen die Roco's en andere tegenwoordig ook gaan

Soms eens doorvragen bij iemand die zaken verkoopt kan vrij leuke gevolgen hebben 

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 21 augustus 2024, 17:41:10 PMmoraal van het verhaal wacht totdat LSModels ze nog eens uitbrengt en geen klodden!

Sorry Peter, maar er zitten hier ook mensen op het forum die graag knutselen als onderdeel van de modelspoorhobby....
Er zijn dozenkopers maar ook modelbouwers, of de twee samen.
Ieder vult dat voor zijn eigen in.
Zo bvb ook heb ik al vele Duitse stoomloc's die ik zelf "verbelgist" heb omdat de Belgische versie (herstelbetaling) niet ergens te koop is. Om U maar een idee te geven!

;)


Metpetergaathetbeter

als je even veel betaald voor iets dat geen meter rijdt dan ga ik voor de andere constructeur, of je moet die andere voor een appel en ei kunnen kopen dat is niet meer zo