Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Kerstkaarten actie van MSL

Gestart door janieburton, 10 december 2022, 00:15:04 AM

janieburton

Heb een mail ontvangen van MSL met een acte om kerstkaarten te zenden naar MSL.

Iedere inzender zou 5% vermindering ontvangen bij zijn volgende bestelling.

Heeft iemand in de vorige jaren hiermee ervaring?
 

Ronald


janieburton

 

Koen

Nee, niet echt en ik ben al jaren een goede klant daar. Misschien toch even verifiëren dat dit wel echt van hen komt. Misschien even een berichtje sturen via hun site.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

ERVIN

Hier hetzelfde als Koen , vele jaren een goede klant en niets ontvangen.

Peter

geen zorgen, Het staat op hun website, dus dan zal het wel in orde zijn.
Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

Citaat van: Peter op 10 december 2022, 20:06:31 PM
geen zorgen, Het staat op hun website, dus dan zal het wel in orde zijn.

Toch grappig hoe iemand, met een vraag, toch meteen paniek en onrust kan veroorzaken terwijl een simpel bezoekje aan de website een oplossing was geweest hé.

Gelukkig was Peter toch één van de slimmere om dat te doen, waarvoor dank. Nu kunnen we allemaal weer met een gerust gemoed aan de werkweek beginnen.  ::)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Koen

Citaat van: Jurgen op 12 december 2022, 13:59:36 PM
Citaat van: Peter op 10 december 2022, 20:06:31 PM
geen zorgen, Het staat op hun website, dus dan zal het wel in orde zijn.

Toch grappig hoe iemand, met een vraag, toch meteen paniek en onrust kan veroorzaken terwijl een simpel bezoekje aan de website een oplossing was geweest hé.

Gelukkig was Peter toch één van de slimmere om dat te doen, waarvoor dank. Nu kunnen we allemaal weer met een gerust gemoed aan de werkweek beginnen.  ::)

Geen paniek of onrust maar voorzichtigheid, Jurgen. Beter voorzichtig zijn dan nadien de wonden likken. Zeker in een tijd waar oplichting dagdagelijkse kost is.
Nooit in een Amerikaans bedrijf gewerkt? Daar leren ze je dat wel  ;D.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Jurgen

Citaat van: Koen op 12 december 2022, 20:27:25 PM
Citaat van: Jurgen op 12 december 2022, 13:59:36 PM
Citaat van: Peter op 10 december 2022, 20:06:31 PM
geen zorgen, Het staat op hun website, dus dan zal het wel in orde zijn.

Toch grappig hoe iemand, met een vraag, toch meteen paniek en onrust kan veroorzaken terwijl een simpel bezoekje aan de website een oplossing was geweest hé.

Gelukkig was Peter toch één van de slimmere om dat te doen, waarvoor dank. Nu kunnen we allemaal weer met een gerust gemoed aan de werkweek beginnen.  ::)

Geen paniek of onrust maar voorzichtigheid, Jurgen. Beter voorzichtig zijn dan nadien de wonden likken. Zeker in een tijd waar oplichting dagdagelijkse kost is.
Nooit in een Amerikaans bedrijf gewerkt? Daar leren ze je dat wel  ;D.

Groetjes,
Koen

Allemaal goed en wel, maar dan ga je gewoon naar de website kijken of je er iets van kan terugvinden.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Stieven76

Citaat van: Jurgen op 15 december 2022, 21:29:34 PM
Allemaal goed en wel, maar dan ga je gewoon naar de website kijken of je er iets van kan terugvinden.

Ik raad mensen in mijn omgeving toch ook aan om als ze niet zeker zijn het even na te vragen. Op dat gebied beter één vraag teveel stellen dan op de één of andere manier opgelicht te worden.

Peter

Heel eenvoudig
Op de website staat gewoon dat je een kerstkaart naar hen moet versturen.

Het website adres is: https://www.modellbahnshop-lippe.com/

Het adres is:

CASISOFT MindWare GmbH
modellbahnshop-lippe.com
Leonardo-Da-Vinci-Weg 6-8
D-32760 Detmold
Duitsland

Dat is alles.

Je krijgt dan bevestiging dat je op je eerstvolgende aankoop een vermindering krijgt.
Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

Citaat van: Stieven76 op 16 december 2022, 09:15:47 AM
Citaat van: Jurgen op 15 december 2022, 21:29:34 PM
Allemaal goed en wel, maar dan ga je gewoon naar de website kijken of je er iets van kan terugvinden.

Ik raad mensen in mijn omgeving toch ook aan om als ze niet zeker zijn het even na te vragen. Op dat gebied beter één vraag teveel stellen dan op de één of andere manier opgelicht te worden.

Als het op de site van de handelaar zelf vermeld staat, dan lijkt me die vraag overbodig. Of zijn we allemaal kippen zonder kop? Ik snap echt de gedachtegang erachter niet hoor.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Koen

Citaat van: Jurgen op 19 december 2022, 23:32:03 PM
Citaat van: Stieven76 op 16 december 2022, 09:15:47 AM
Citaat van: Jurgen op 15 december 2022, 21:29:34 PM
Allemaal goed en wel, maar dan ga je gewoon naar de website kijken of je er iets van kan terugvinden.

Ik raad mensen in mijn omgeving toch ook aan om als ze niet zeker zijn het even na te vragen. Op dat gebied beter één vraag teveel stellen dan op de één of andere manier opgelicht te worden.

Als het op de site van de handelaar zelf vermeld staat, dan lijkt me die vraag overbodig. Of zijn we allemaal kippen zonder kop? Ik snap echt de gedachtegang erachter niet hoor.

Absoluut. De haan staat hier voorop  ;D
Nooit te oud om te leren

ERVIN


Jurgen

Citaat van: Koen op 20 december 2022, 08:25:41 AM
Citaat van: Jurgen op 19 december 2022, 23:32:03 PM
Citaat van: Stieven76 op 16 december 2022, 09:15:47 AM
Citaat van: Jurgen op 15 december 2022, 21:29:34 PM
Allemaal goed en wel, maar dan ga je gewoon naar de website kijken of je er iets van kan terugvinden.

Ik raad mensen in mijn omgeving toch ook aan om als ze niet zeker zijn het even na te vragen. Op dat gebied beter één vraag teveel stellen dan op de één of andere manier opgelicht te worden.

Als het op de site van de handelaar zelf vermeld staat, dan lijkt me die vraag overbodig. Of zijn we allemaal kippen zonder kop? Ik snap echt de gedachtegang erachter niet hoor.

Absoluut. De haan staat hier voorop  ;D

::)

'k Ga het loslaten. Kerst komt eraan, vrede op aarde en voor iedereen.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.