Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

De grote kleine treinencompetitie krijgt een vervolg

Gestart door dieselfreak, 29 januari 2022, 21:47:53 PM


Rochevalien

Kan geen probleem zijn om kandidaten te vinden met al die experts hier  8) 8) Kunnen ze de wereld eens laten zien hoe het dan WEL moet.

Stedahult

Mvh. Steef

Alan On Track

De eerste aflevering was leuk om naar te kijken. Het was top om het samen met de mensen van het Spoor en Evan te bekijken. Alvast zin in de volgende aflevering
Modelbouw is een kunst

Peter

Gisterenavond voor de eerste keer een aflevering gezien. Gewoonweg Prachtig om te volgen.
Proficiat Evan en André. 
Met vriendelijke groeten
Peter

Rochevalien

Tja , Andre praat het maar wat aan elkaar en Evan zit in de jury . Het zijn de bouwers die er uiteindelijk iets van maken .Ik heb gisteren ook gekeken en heb toch 2 toffe banen zien tot stand komen MET een verdiende puntenscore . Ik vind het wel jammer dat de 3de plaats altijd naar huis gestuurd word en dikwijls met nog een baan die er ook mocht wezen .


Jurgen

Citaat van: Rochevalien op 09 oktober 2022, 11:59:26 AM
Ik vind het wel jammer dat de 3de plaats altijd naar huis gestuurd word en dikwijls met nog een baan die er ook mocht wezen .

Da's het concept van een wedstrijd hé, op het einde valt er altijd iemand af.

Ik vind het in ieder geval iedere keer weer een interessant programma waar wel leuke dingen gebouwd worden voor de tijd die ze "maar" krijgen. Ik sta iedere keer weer versteld hoe die dwarsliggers in de baan verwerkt worden. Je moet het maar doen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Ronald

Precies dat. Tis een hele opgave, kan ik je verzekeren.

jakke

Citaat van: Stedahult op 30 januari 2022, 09:53:14 AM
Denk ut niet, kost je 30 verlof dagen...
30 dagen ? Voor klein uur tv .Uiteraard is er knipwerk en/of montage maar 30 dagen beschikbaar is toch erg lang .
Ik ben wel benieuwd naar tijdsindeling of tijdbesteding .
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Klaas Zondervan

Als je in de eerste ronde afvalt ban je na 3 dagen weer thuis.

steamdriven

Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

Jappy

Ik vond het een leuke uitzending! Het thema was ook weer tof en erg spoors. De verliezer deze keer was wel terecht vond ik, de andere twee waren wel beter.

Zoals altijd, goeie promotie voor de hobby. Ik kijk uit naar het vervolg!
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

evan

Citaat van: jakke op 10 oktober 2022, 16:17:44 PM
Citaat van: Stedahult op 30 januari 2022, 09:53:14 AM
Denk ut niet, kost je 30 verlof dagen...
30 dagen ? Voor klein uur tv .Uiteraard is er knipwerk en/of montage maar 30 dagen beschikbaar is toch erg lang .
Ik ben wel benieuwd naar tijdsindeling of tijdbesteding .


18 dagen opnames voor 6 afleveringen.  Dat is dus 3 per aflevering.  Geen 30   ;)

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.