Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

frustraties

Gestart door Dirky, 27 maart 2022, 19:52:18 PM

evan

Net zoals bij de ganse aardbol zit het forum niet vol met idioten, maar ze zijn wel zodanig strategisch geplaatst dat je ze constant tegen moet komen en ze verzieken de boel. 
Er hebben er hier in dit draadje al 2 goed dat voorbeeld gegeven.

Ik lees hier wekelijks de recentste berichtjes die me de moeite lijken, maar die zijn moeilijk terug te vinden of ik zie ze zelfs over het hoofd door de domme cafépraat.  Daarom plaats ik ook geen werk en foto's meer. Het is dus heel begrijpelijk dat de kwaliteit hier verdwijnt.  En om de individuen die zich aangesproken voelen niet tegen de borst te stoten... met kwaliteit bedoel ik niet het bouwniveau, maar de modelspoorhobby gerelateerde zaken.

Dus bouw gerust gezellig voort en geniet van de hobby en laat die idioten gerust links liggen waar ze thuis horen.
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Stedahult

Citaat van: Floris op 28 maart 2022, 11:22:33 AM
... moderator alle nuttige posts wissen en t gezeik laten staan.

En diezelfde mod is er door Brilsmurf uitgezet...

Wat dat aangaat is Instagram lekker rustig.
Heeft iemand een vraag, sturen ze je een bericht.
Heb mij al eens afgevraagd waarom het daar
wel normaal kan. Mijn snappertje heeft het
inmiddels opgegeven, ik hoef niet meer zo nodig.
Mvh. Steef

Dirk

Citaat van: Stedahult op 28 maart 2022, 11:20:14 AM
Anders krijg ik helemaal van die HAF flashbacks...

Wat zijn HAF flashbacks? Gegoogeld maar niks gevonden.


Dirk
2-rail digitaal, Digikeijs DR5000, Loconet van Digikeijs en Rosoft, Peco code 100

Floris

haf is jargon voor t grote buurforum

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Floris op 28 maart 2022, 11:18:05 AM
vermoeiend wild geraas wat een schande t wel niet is dat zo'n loc t niet doet, bij voorkeur door lui die zelf niet eens zo'n loc hebben.
Wellicht de meest voor de hand liggende reden om dat niet te doen, ik koop ze niet omdat ik ze te duur vind en liever 2,3,4 of meer andere loc's koop voor die prijs, kwestie van opportuniteit te kennen/keuzes te maken in het leven

Floris

*hap uit tafel neemt*

GvbuuH

Het Andere Forum is er een paar kwijt, dat zit nu hier.

RobVille

I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!

Klaas Zondervan

Mag ik ook even een frustratie kwijt? Er wordt hier gesproken over HAF, dat blijkt te betekenen: het andere forum. Ik zou graag zien dat hier wat directer werd gereageerd, ik zou haast zeggen: op de Amsterdamse recht-voor-zijn-raap-methode.
Dus noem dat andere forum gewoon bij de naam en draai er niet omheen.

Er wordt hier ook gesproken over betweters en zanikpotten, maar er worden geen namen genoemd. Zo weet niemand of hij zich aangesproken moet voelen. Dus mijn advies: noem gewoon namen zodat we weten tegen wie je frustratie is gericht.

adrievans

Citaat van: Klaas Zondervan op 28 maart 2022, 13:35:01 PM
Dus mijn advies: noem gewoon namen zodat we weten tegen wie je frustratie is gericht.

Degene die dat deden/doen worden nu met de nek aangekeken.
Ik ben direct  en zo ook anderen  (b.v. Dani) en zie wat er van gekomen is.
De wereld valt over je heen en de veroorzaker krijgt gelijk/wordt niet terecht gewezen.
Mijn grootste frustratie,door blijven drammen over wat fabrikanten niet goed doen in ieder draadje wat maar te vinden is
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

dani

Citaat van: adrievans op 28 maart 2022, 14:09:17 PM
Citaat van: Klaas Zondervan op 28 maart 2022, 13:35:01 PM
Dus mijn advies: noem gewoon namen zodat we weten tegen wie je frustratie is gericht.

Degene die dat deden/doen worden nu met de nek aangekeken.
Ik ben direct  en zo ook anderen  (b.v. Dani) en zie wat er van gekomen is.
De wereld valt over je heen en de veroorzaker krijgt gelijk/wordt niet terecht gewezen.
Mijn grootste frustratie,door blijven drammen over wat fabrikanten niet goed doen in ieder draadje wat maar te vinden is


Dan zijn WIJ  waarschijnlijk de 2  die   Meneer Evan  hogerop vermeldt ... 
Daar ga ik nu eens  wekenlang van wakker liggen, zie  !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

zo zijn ook oorlogen begonnen laat ons daar nu niet verder over verder ........ (zelf in te vullen)

Floris

Citaat van: adrievans op 28 maart 2022, 14:09:17 PM
Citaat van: Klaas Zondervan op 28 maart 2022, 13:35:01 PM
Dus mijn advies: noem gewoon namen zodat we weten tegen wie je frustratie is gericht.
Mijn grootste frustratie,door blijven drammen over wat fabrikanten niet goed doen in ieder draadje wat maar te vinden is
dit dus. Voor namen, ga gewoon de draadjes over de olaerts 29 en het dozijn vbv 55-tandwielen-draadjes na en kijk wie er wel vol op t orgel gaat zonder zelf de locs te hebben of met oplossingen te komen. Dat er voor de vbv-modellen een apart draadje zonder de toogmopperaars is geopend zegt wel genoeg.

Metpetergaathetbeter

ik had alvast al de loc's die aan die voorwaarden (niet) voldeden en de 29 niet om de reden die ik eerder aangaf TE DUUR voor mij (althans)

Floris

*nog een hap uit de tafel*