Olaerts 51

Gestart door oebr, 27 juni 2021, 22:50:50 PM

Rangeerduivel

Citaat van: ronny-vdv op 23 december 2021, 14:44:00 PM
Citaat van: ronny-vdv op 23 december 2021, 11:46:42 AM
Een vraagje voor de dieselkenners onder ons.

Op de bestelbon kunnen hieronder de volgende keuzes gemaakt worden:


Waarom kan men hier een keuze in maken?
Werd dit in de loop der jaren toegevoegd of verwijderd?

Graag jullie advies hierover.

Thx,
Het gaat om de accessoires tussen de ventilatoren  ;)

Zie eens na of die meerkeuzeopties al dan niet te kombineren zijn met een bolletje voor het locnummer... :-\

Als het hier niet tot een oplossing komt, vraag het eens aan Guido zelf, die is gemakkelijk te bereiken,
facebook ziet zwart van zijn posts! ::)

;)

Bundesbahnfreak

Rudy, weeral voor zover ik het me kan herinneren en hoogstwaarschijnlijk zijn er uitzonderingen, werd er bij het buiten dienst stellen van de stoomverwarmingsketel niets op het dak weggenomen.  De ketel bleef bij sommige zitten, bij andere werd tijdens grote revisie de ketel weggenomen en kwam er een groot watervat in de plaats. Ik weet niet of bij deze het dak aangepast werd.  Wel weet ik nog dat we op enkele loks eind jaren 90 de ketels terug in dienst gezet hebben ik dacht op 5103 en 5105.

ronny-vdv

Ik heb Guido gecontacteerd.

Inzake de accessoires tussen te ventilatoren, wordt er effectief gekeken welk nummer je precies bestelt.

Helaas kunnen de koplampen die begin de jaren negentig gemoderniseerd werden, niet als optie genomen worden.
Teveel opties voor verschillende modellen. Begrijpelijk.
Mvg,

ronny-vdv

Metpetergaathetbeter

Citaat van: ronny-vdv op 23 december 2021, 22:00:30 PM
Inzake de accessoires tussen te ventilatoren, wordt er effectief gekeken welk nummer je precies bestelt.
was te denken zo zal het wellicht ook zijn met die schorten aan buffers(mogelijks jeeft men gekozen vor de iets minder verschillende al dan niet aanwezeige "opties"

ronny-vdv

Beste forumgenoten,

Een tijdje geleden werd er gemeld dat deze modellen leverbaar zouden zijn.
Maar hoe zit het nu eigenlijk?
Waarom wordt hier niks over gecommuniceerd?

Ik vind het toch heel bizar.
Mvg,

ronny-vdv

KONINGSSPOOR

#65
Hello Ronny, ik heb op 15 juni 2022 een type 51 besteld, maar  nu na 9 maanden nog steeds niets ontvangen. Bij navraag per email werd ik steeds met een kluitje in het riet afgewimpeld. Bij een recente navraag werd door OLAERTS beweerd dat reds verschillende loks werden geleverd.  Kan het zijn dat er reeds collega's hun lok ontvangen hebben ?
Met vriendelijke[groeten.