Luikse staalindustriebaan en aanverwante zaken

Gestart door Floris, 29 januari 2015, 19:02:50 PM

Floris


mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Michiel

Steeds weer verrassend hoe indrukwekkend dit is. Floris, ik heb het gevoel alsof je jezelf steeds weer overtreft. Dit is wereldklasse, ... made in the Netherlands. Diep respect.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Stieven76


doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Pierre

Groet Pierre.


Marc_tramt

Fijne van zo'n baan is dat na afronding ervan je leven voltooid is. Verder modelbouwen is zinloos, het is volbracht!

Floris

Dat zou je willen. Ik heb nog veel ergere plannen. Wel kleiner, trouwens. Veel kleiner. Zelfs ik blijk in staat om van stomme beslissingen te leren, al zal ik dat nooit openlijk toegeven natuurlijk. :P

Marc_tramt

Ik verheug me nu al op het berglandschap met Nederlandse treinen. En een auto-ongeluk met veel zwaailichten,.  8)

Floris

aarsmade 21-33 oneven.
flexisys consultancy b.v.
waardse trading b.v.
bedrijvenpark de dorskampen


V D L     B E R K H O F   A M B A S S A D O R  2 0 0  C O N N E X X I O N

Alan On Track

Het geeft flink wat kleur in het grouwe geheel, bijzonder mooi gedaan.
Mijn baan is intussen vooral heel realistische spinnenwebben aan het krijgen...
Modelbouw is een kunst

De absolute beginner

Och Alan, ik moet opletten dat mijn sporen niet beginnen oxideren door mijn lange afwezigheid...

Cyriel

Metpetergaathetbeter

had het een schilderij geweest dan hadden experts die gecatalogeerd als een echte Floris Dilz  8) ;)

Floris

Nouja, tis iets met verfgeklodder door iemand die niet helemaal goed bij zn hoofd is dus ik denk dat je dat kunt zeggen.... :P

adrievans

Citaat van: Floris op 01 december 2021, 10:17:44 AM
Nouja, tis iets met verfgeklodder door iemand die niet helemaal goed bij zn hoofd is dus ik denk dat je dat kunt zeggen.... :P

Alleen nog even een oor afsnijden. 8)
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.