Nieuws:

Nu in MSM 272 REPORTAGE: Railtour Dms met bijzondere inrichting

Hoofdmenu

Minima Forma

Gestart door evan, 30 juli 2017, 18:51:07 PM

Michiel

Weer schitterende plaatjes. Impressionante modelbouw is dit.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

trainspottingjr

OMG wat blijft dit toch mooi om naar te kijken , en dat allemaal op zo'n korte tijd.

Chapeau hoor en ik kan al niet wachten tot de kleine details de baan helemaal af maken.
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

evan

Citaat van: Olivier77 op 26 november 2020, 22:30:07 PM
Hallo Evan,

Een vraag ? Is de eigenaar/opdrachtgever (heel) tevreden ?
Mvg
Olivier 77

Hij is zeker tevreden en het resultaat tot nu toe overstijgt zijn verwachtingen.  Ik ben dus ook tevreden  :D
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Bedankt voor de waardering van het werk en zn resultaat mannen ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Geert

Mooi filmpje, zolang er geen bovenleidingskabels hangen kan je enkel rijden met diesels  :D

Geert
Schaal H0 - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB

evan

En stoom  ;D

De draden moeten wachten totdat al de rest af is daar dat kwetsbare materie is. 
Maar dat houdt ons niet tegen om plezier te hebben  :)

Alan On Track

Ik vind het boven alles vooral ook een zeer rustgevende baan. Gewoon een lange trein die door de natuur rijdt...Alles in harmonie. Dit is een baantje waar je denk ik uren gewoon naar kunt kijken en wegdromen, soms moet een baan niet meer zijn dan dat  :)
Modelbouw is een kunst

Ronald

Ja, vind ik ook :) Het straalt een serene rust uit en dat maakt het zo mooi. Alleen rijdende treinen zonder al dat gerangeer is ook goed! ;D

Luc

Oufti!

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

zoals in het echte leven als je niet gebonden bent kun je plezier maken, nietwaar ? 8) ;)

OlivierV

Vree wijs Evan! In laagjes werken loont wel degelijk zo te zien!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

evan

Nog een filmpje voor de liefhebbers  :)   (klikken op de foto)

IMG_4920 by evan Daes, on Flickr

Het is inderdaad nog een mengeling van tijdperken, maar nog niet heel de collectie is compleet (2 x 16 treinen) en we testen nog alles.  Bovendien is het een hobby en belevenis van een ander ;)

Groetjes.

Michiel

Dit is een liefhebber, en heeft op de foto geklikt. Heerlijk fascinerend! Thanks voor de update!  8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)