Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

rgp

@alberke,

Ik hoop dat het een mooie plaats krijgt en de donateur vermeld wordt

Roland

dani

spijtig dat het zo loopt, man ....
Anderzijds als het naar een museum gaat, hou je er misschien toch een beetje een niet zo slecht gevoel aan over, weten de dat het bewaard en gerespecteerd zal worden....

Sterkte ....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

steamdriven

Enkele dagen geleden kwam er een leuk postpakket toe. Daarin een pak code 75 flexrails en enkele wissels. En natuurlijk vergeten om de raillasjes bij te bestellen...
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

Havoc

2 dagen verlof en geen kl***n kunnen doen. Al wat ik vastneem lukt van geen kanten. Vind stukken niet terug, plooi mijn stukken de verkeerde kant op, meet verkeerd, heb 1 stuk niet en kan niets gaan halen, tappen breken, ...

Ik ga naar mijn bed tot volgend jaar. Salut mannen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Alberke

Zo, mijn prille Canadese baan staat in brokken klaar bij het grof vuil. En natuurlijk had ik dat weer te goed gemaakt; de sporen waren niet los te krijgen. Met veel moeite de twee wissels kunnen redden, maar of ik die ooit nog ga kunnen gebruiken??? :'(
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

steamdriven

Dat is spijtig om te lezen, Hugo.
Dat ze dat maar snel komen ophalen dan, kwestie dat het niet pijnlijk in het zicht blijft staan.
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

SuSke

"working from home" in plaats van alles klaar te maken om een weekendje MobExpo te gaan doen  :( :(
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

modelbaanHO

Citaat van: SuSke op 17 april 2020, 09:18:47 AM
"working from home" in plaats van alles klaar te maken om een weekendje MobExpo te gaan doen  :( :(

Hier hetzelfde  :( :(
Ik zit wel te werken op de normale werkplek.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Alberke

Stilaan stoflong aan't krijgen denk ik.  ;D
Stof van tientallen jaren opgejaagd.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Havoc

Join the club... Ben hier ook aan het opruimen en af en toe denk ik dat ik misschien wel geen Covid heb die mijn longen om zeep helpt maar dat het stof dat hier overal ligt even slecht is. Met die pc problemen en de kast open te doen... ongelooflijk wat een pc die op grond onder tafel staat opzuigt op een jaar of 2.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Hevige windstoot doet containers van schip vallen in haven Zeebrugge

Hopelijk zitten daar geen modellen in...  :-\

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Havoc

Als je dat zo ziet zonder andere referenties zijn dat precies koekedozen.

Ben kabels aan het solderen. Als je 4 harde schijven bij in uw pc wil steken, kijk dan eerst of je genoeg voedingsaansluitingen hebt voor je begint... Niet zoals ik dus....
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Rangeerduivel

#4002
Citaat van: doomslu op 02 mei 2020, 14:19:19 PM
Hopelijk zitten daar geen modellen in...  :-\

't waren er toch waarschijnlijk voor/van Engeland Luc, en zo te zien hoofdzakelijk leeg, dus die kans bestaat maar is klein.

Het zijn ECS-containers, eigendom van het bedrijf dat opgericht is door (lange smalle) Gustave De Dijcker, broer van (blonde) Monique en (dikken) Maurice die indertijd het overbekende bedrijf in Oordegem hadden... :) :D
Gustave zat vroeger ook in dat familiebedrijf maar jaren geleden zijn ze in onenigheid geraakt en Gustave is vertrokken naar Zeebrugge waar hij het bedrijf ECS opgericht heeft.
Ondertussen wordt het gerund door zijn nazaten uiteraard.
Voor Engeland bestaat de lading meestal uit goederen voor Aldi en Lidl alginds

;)


doomslu

Ondertussen ook gelezen dat ze leeg waren, maar ik vond het toch een interessant beeld...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

Dat zijn precies model-containers als je zo naar die foto kijkt.