Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

ik zoek wissels Peco N code 80

Gestart door Snobby Crash, 10 april 2020, 12:18:10 PM

Snobby Crash

Beste,

ik ben op zoek naar Peco wissels N code 80.
Ik kan deze wel bestellen bij verschillende leveranciers, maar de meeste onlineshops moeten deze ook eerst bestellen in Groot-Br.
en daar gaat een heleboel tijd overheen vrees ik...

Dus met deze wie heeft er nog wat liggen en wil deze aan mij verkopen:

ik zoek:
Railassen SL311 en SL310 een 60 stuks geisoleerde en een 60 stuks niet geisoleerd
Wissel Rechts SLE395 (5 stuks)
Wissel Links SLE396 (6stuks)
Bogenwissel rechts SLE386 (1 stuk)
Bogenwissel links SLE387 (2stuks)

Geef maar een seintje als je iets liggen hebt.

Greetz Geert.

Klaas Zondervan

Modeltreinexpress heeft de raillassen en de gewone wissels op hun site staan als direct leverbaar. De boogwissels moeten ze eerst bestellen.

steamdriven

Ik heb een dikke week geleden nog besteld bij een bekende leverancier uit de UK omdat ik niemand vond die bij ons code 75 kon leveren. Levering binnen de 3 dagen. Was wel Peco h0 code 75, dus geen N. Maar die hebben zij ook in voorraad.
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

Ronald

Je mag de naam van die leverancier gerust hier noemen hoor. Bv dat het Ehattons is ;)

Snobby Crash

Thanks Klaas, maar degene die ze op voorraad hebben zijn er met een geisoleerd hartstuk,
en niet degene die ik zoek hoor het verschil zit hem in de letter O of E in het modelnummer...

In elk geval bedankt !

Gr Geert

Snobby Crash

Citaat van: steamdriven op 10 april 2020, 14:37:20 PM
Ik heb een dikke week geleden nog besteld bij een bekende leverancier uit de UK omdat ik niemand vond die bij ons code 75 kon leveren. Levering binnen de 3 dagen. Was wel Peco h0 code 75, dus geen N. Maar die hebben zij ook in voorraad.

En welke leverancier was dat? eventueel website?

Alvast bedankt !

Geert

steamdriven

Ben altijd een beetje voorzichtig als het op reclame maken aankomt.
Het was inderdaad eHattons...
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

Ronald

Waarom? Je mag gewoon merken noemen hoor. Ehattons is een echte aanrader en heeft normaalgesproken prima prijzen.

Snobby Crash

Draadje mag dicht hoor, ik heb al mijn wissels.... kan nu volop verder aan mijn n module baan!!!