Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

LS Models 2020

Gestart door Gert1, 29 januari 2020, 18:27:54 PM

Ronald

Citaat van: B_Modelbouw op 30 januari 2020, 00:18:45 AM
Is men verplicht om op de beurs te staan ?

Lijkt mij wel handig als je zegt dat je komt... die beursruimte wordt ingedeeld naar aanleiding van aan- en inschrijven (en betalen). Het is echt niet zo dat ze in Neurenberg denken: "he, weet je wat? We laten 5 meter voor LS Models mochten ze zin hebben om te komen".

Dus hier is echt wel iets misgegaan, die conclusie mag je wel trekken :)

Metpetergaathetbeter

#16
Tja anderzijds waren ze het misschien van plan, bedachten zij zich,....en vergat de organisatie hun weigering annulatie of misschien speelt China mee ?Anderzijds brengen ze meest mooie,fraaie modellen, er zijn er nog die dat proberen te evenaren( en misschien aan net niet aanvaardbare prijzen).Als je tegenwoordig ziet wat een ketelwagon/goederenwagon  tegenwoordig al moeten kosten en je vaak kom je met een  briefje van 50 euro ook niet ver, De concurrenten brengen ook mooie zaken maar ook niet "veel"goedkoper.Maar de service is misschien niet de beste.Maar ik las elders dat je bij "oudere"modellen bij anderen ook vaak niet meer over onderdelen/reservestukken (zoals ik las van die motor Marklin Tintin uitvoering)kunt tekenen. Op=op blijkbaar.

Gert1

LS Models blijkt ruzie te hebben met de beursorganisatie van de Spielwarenmesse.

mvg,
Gert

755philippe


Als ik goed geinformeerd ben stonden ze er vorig jaar ook niet en wat maakt het uit als consument of ze er staan of niet.
Mvg


755philippe

Gert1

Citaat van: 755philippe op 30 januari 2020, 11:51:11 AM

Als ik goed geinformeerd ben stonden ze er vorig jaar ook niet en wat maakt het uit als consument of ze er staan of niet.
Mvg


755philippe


Nee, dat heb je helemaal mis. Ze waren er vorig jaar wel degelijk en ze brachten toen zelfs een speciale folder voor die beurs uit: https://www.eyro.ch/downloads/news19/lsm_2019.pdf

En voor ons als consumenten maakt het wel degelijk wat uit of een merk wel of niet op de belangrijkste beurs van het jaar staat.

mvg,
Gert

the_gold

Hoopvol wachten op de M4 en AM96. Hoe lang geleden waren die aankondigingen terug? Kan me niet inbeelden dat hier geen markt voor is. Toch meer dan sommige nieuwigheden die ik zie passeren bij LS

Metpetergaathetbeter

Een handelaar vertelde mij dat ze daar zouden moeten zijn ......... blijkbaar bij onze verslaggevers ter plaatse "van het Westerlijke front geen nieuws !" ;D ;)

doomslu

Er is helaas op de Messe in Nürnberg geen duidelijkheid over de afwezigheid van LS-Models.
Iedereen heeft zo zijn eigen mening...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gert1

De bewering dat de heren van LS Models ruzie hebben met de beursorganisatie is gebaseerd op een bericht van een Nederlandse winkelier die vanuit Neurenberg een mailtje naar LS Models heeft gestuurd om opheldering. Dat is dus geen mening, maar een feit.

mvg,
Gert

doomslu

De mening van die winkelier is inderdaad een feit.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Boemeltrein

Ze hebben de trein gemist  ;D

Michiel

of de binnenkopper is: ze hebben hun komst aangekondigd, maar wanneer ze er dan daadwerkelijk zijn...? Net als hun producten.  ::)

... maar ik geef toe, een beetje goedkoop.  :-[
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Metpetergaathetbeter

hun produkten zijn er al ginds de opening;Ze staan uitgestald bij Lemke dus gedeelte kosten om hetzelfde te exposeren, op een eigen stand zouden er ook eerder uitgebrachte modellen gestaan hebben! Nu enkel de nieuwigheden die bijna beschikbaar zijn en/of stalen.

Gert1

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 31 januari 2020, 16:26:04 PM
hun produkten zijn er al ginds de opening;Ze staan uitgestald bij Lemke dus gedeelte kosten om hetzelfde te exposeren, op een eigen stand zouden er ook eerder uitgebrachte modellen gestaan hebben! Nu enkel de nieuwigheden die bijna beschikbaar zijn en/of stalen.


Het is je kennelijk ontgaan dat Lemke al jaren modellen van LS Models op haar stand heeft omdat Lemke speciale uitgaven voor de Duitse markt laat maken?

mvg,
Gert

doomslu

Citaat van: Gert1 op 31 januari 2020, 20:54:36 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 31 januari 2020, 16:26:04 PM
hun produkten zijn er al ginds de opening;Ze staan uitgestald bij Lemke dus gedeelte kosten om hetzelfde te exposeren, op een eigen stand zouden er ook eerder uitgebrachte modellen gestaan hebben! Nu enkel de nieuwigheden die bijna beschikbaar zijn en/of stalen.


Het is je kennelijk ontgaan dat Lemke al jaren modellen van LS Models op haar stand heeft omdat Lemke speciale uitgaven voor de Duitse markt laat maken?

mvg,
Gert
Klopt, en het is bovendien een erg kleine selectie hoor.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *