Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

De 7e minibaantjeswedstrijd en de 4e dioramawedstrijd

Gestart door doomslu, 04 mei 2019, 20:20:15 PM

steamdriven

Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

renstimpie

Aan het nadenken om toch in te schrijven voor de minibaantjeswedstrijd...eerst eens kijken of we alles op de oppervlakte krijgen...  😉

Rangeerduivel

Citaat van: renstimpie op 30 juni 2019, 12:50:38 PM
Aan het nadenken om toch in te schrijven voor de minibaantjeswedstrijd...

Lap! Daar gaat mijn ambitie, ik moet weeral niet meer meedoen sè, wegens op voorhand verloren! >:( >:( :)

;)

PeterVG

Ik pas wegens geen tijd. Tja dat ander klein modelspoorproject vraagt heel wat aandacht.

Dirky

20190707 003 by Dirky dyniMo, on Flickr

20190707 004 by Dirky dyniMo, on Flickr

op enkele struikjes na zou dit klaar kunnen zijn...

Het gras achteraan is niet wat ik voor ogen had maar dat zal het voorlopig wel doen... (De Greenkeeper die ik me deze week heb aangeschaft werkt zeer goed maar ik had niet de geschikte vezels op voorraad.)

Val-Rikard


Val-Rikard

Door omstandigheden zal ik voor de deelname aan de diorama wedstrijd, wel is waar buiten competitie, moeten passen.
Ik zal de beurs deze keer als bezoeker eens op mijn gemak bezoeken.

Groet, Rik


Steven 1/43 modelling

Hallo,

ik zou graag meer info hebben over de 7° minibaantjeswedstrijd om ons in te schrijven. (MSM191 heb ik niet)
Waar staat er meer informatie?

Alvast bedankt voor de info,
Steven & Dries

doomslu

Citaat van: caponordtraveller op 29 oktober 2019, 20:09:12 PM
Hallo,

ik zou graag meer info hebben over de 7° minibaantjeswedstrijd om ons in te schrijven. (MSM191 heb ik niet)
Waar staat er meer informatie?

Alvast bedankt voor de info,
Steven & Dries
https://www.modelspoormagazine.be/minibaantjes/
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

modelbaanHO

Ik heb me ingeschreven voor de minibaantjeswedstrijd.

Morgen is het de laatste dag dat je kan inschrijven.
Dus twijfelaars, niet wachtend - doen !
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

SuSke

Voor mij is het de dioramawedstrijd geworden. Een oud idee en uitdaging verder uitwerken  ::) ::)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.


Ronald

Op de valreep...... ingeschreven voor een minibaantje als Team Halma. Dus Wanda en ikzelf :)

Koen

Helaas heb ik te weinig tijd voor het maken van een diorama.
In de begin jaren van MSM-Expo heb ik ooit mee geholpen met het bemannen van de baan van Erik De Boeck. Dat was een heel leuke ervaring! Een eigen baan tentoonstellen zou natuurlijk nog leuker zijn maar dan moet ze natuurlijk eerst afgeraden hé  ::).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren