Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Robrecht

Citaat van: ERVIN op 13 maart 2019, 10:19:19 AM
Al mijn 77/78ers hebben een V4.0 decoder aan boord , dus geen probleem om die er bij U ook in te steken.  ;)
Oké nog maar enkele decoders extra bestellen dan...

Citaat van: mardig23 op 13 maart 2019, 10:46:42 AM
Maar ik kan ook de ESU Locsound warm aanbevelen voor deze loco's ;)

Die ziet er nog als nieuw uit, mooie aanwinst!
Ja ik twijfel nog of ik voor sound ga :) Als alles hier ooit rond rijdt met de nodige toeters en bellen is het misschien wat teveel van het goede  ;)
En ja hij ziet er goed uit, rijden nog niet getest.

Citaat van: bellejt op 13 maart 2019, 10:54:33 AM
er is reeds een V5 nu die goedkoper is
Ja al van gehoord, nog geen ervaring mee. Is die goedkoper vanwege een promotie?  ??? :o
H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

bollen neus

Citaat van: BrainFeeder op 13 maart 2019, 11:10:36 AM
Citaat van: ERVIN op 13 maart 2019, 10:19:19 AM
Al mijn 77/78ers hebben een V4.0 decoder aan boord , dus geen probleem om die er bij U ook in te steken.  ;)
Oké nog maar enkele decoders extra bestellen dan...

Citaat van: mardig23 op 13 maart 2019, 10:46:42 AM
Maar ik kan ook de ESU Locsound warm aanbevelen voor deze loco's ;)

Die ziet er nog als nieuw uit, mooie aanwinst!
Ja ik twijfel nog of ik voor sound ga :) Als alles hier ooit rond rijdt met de nodige toeters en bellen is het misschien wat teveel van het goede  ;)



Een extra optie aan dit euvel is dat je het geluid kunt afzetten hoor. Nooit moeilijker maken als dat het al is.
Den Eric.

Rangeerduivel

Ik heb mijn ESU V5.0 sound 90€ betaald, maar gezien ik hier geen reklame mag maken laat ik het weten via PM...

;)

bellejt

is de prijs bij een forumlid en voordeel op de V5 is dat je meteen 4 versterkte uitgangen hebt op de 8 pins versie.

mardig23

Das geen geld, PB-tje altijd welkom, al heb ik al vermoeden Rudy ;D
Mvg Karl

Metpetergaathetbeter

#4535
https://www.benl.ebay.be/itm/MEHANO-RAMBARDES-DE-RECHANGE-POUR-77-SNCB-NMBS-ECHELLE-HO/333113420841?hash=item4d8f1b6c29:g:4y0AAOSwcWJbu8-~   onderdelen en loc's te koop bij een betrouwbaar verkoper Ondertss door een vriendelijke meneer gewezen op mijn foutje, hij kwam van daar, dan hoef je je niet ongerust te maken dat komt best in orde

celtjan

7764? Was dat geen speciale uitgave voor NMBS personeel?

Gr,
Jan(tje)

bellejt

hoe komt het dan dat ik die hier heb ? Was de meest gewone uitgave die er was volgens mij.

Sicco


ceuleer

Er zijn er duizenden van gemaakt, het is dacht ik de allereerste nummer die Mehano uigebracht heeft.
De speciale nummers voor de NMBS zijn 7791 en 7870, ik denk telkens een oplage van 300 stuks.

Robrecht

De 7764 is inderdaad een gewone uitgave. Die voor het personeel kom je af en toe ook nog wel tegen aan een redelijke prijs. Geen idee of de man van wie ik deze kocht er zo ook nog heeft.
H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

Thommy

Citaat van: BrainFeeder op 13 maart 2019, 19:54:08 PM
De 7764 is inderdaad een gewone uitgave. Die voor het personeel kom je af en toe ook nog wel tegen aan een redelijke prijs. Geen idee of de man van wie ik deze kocht er zo ook nog heeft.

7764 en 7751 zijn de eerste generatie. Heb ook ooit 1 gekocht. M'n grootste miskoop (lees misse tijdperk waarin alles zielloos en overal gelijk werd)

Ik dacht dat pb daar superingen voor had (relingen ed)
Greetz

Thommy

Dio

Dag iedereen,

hier zien jullie mijn nieuwste aanwinst  ;D ;D

Het is een trein met 12 tanks maar het is een beetje te laang voor mijn achterstation  :-[ ik zal 2 wagens in een andere goederentrein zetten ^^

prettige zondag









ceuleer


mardig23

Mooi, mooi, mooi 8)

Schitterende aanwinst alweer Dio.
Mvg Karl