Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

loebaske


Dat zal wel zijn Dirk, kan je rondjes rijden  ;)

ACFI

#4501

eindelijk alle Märklin HL26/27 compleet.

Peter

#4502
n
Met vriendelijke groeten
Peter

Andress24

1:1 -  Belg in München
1:87 - Kempen in de jaren '90

H0 - 2 rail DCC - DR5000 - Koploper

Andress24

Oeps, waarschijnlijk verkeerd draadje - is natuurlijk geen Belgisch model...
1:1 -  Belg in München
1:87 - Kempen in de jaren '90

H0 - 2 rail DCC - DR5000 - Koploper

SirGresley

Raf, die 26'ers reden vooral goederentreinen naar Luxemburg. Ik weet niet of die ooit met passagiertreinen hebben gereden.

http://rail.lu/locvapeur.html
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

Metpetergaathetbeter

ik dacht alvast toch één keer net na de oorlog als men vanuit o.a Zwitserland(of zouden ze dat ook gedaan hebben bij krijgsgevangenen van elders?)onderdanen ging ophalen en die treinen zonder stoppen tot in Belgie moesten doorrijden !

ACFI

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 22 februari 2019, 11:42:07 AM
ik dacht alvast toch één keer net na de oorlog als men vanuit o.a Zwitserland(of zouden ze dat ook gedaan hebben bij krijgsgevangenen van elders?)onderdanen ging ophalen en die treinen zonder stoppen tot in Belgie moesten doorrijden !

Dat was een HL27 met condenstender.

De HL26 is sporadisch ook voor reizigerstreinen gebruikt. Het merendeel van de HL26 waren toebedeeld aan het depot van Latour dacht ik dat vooral instond voor het slepen van de treinen op Athus-Meuse lijn en de lijnen vanuit Virton en Athus naar Frankijk en Luxemburg.

ACFI.

the_gold

Mw set Luik-Luxemburg nog gevonden bij een vlaamse winkelier. Het volgende op de lijst is eventueel nog een desiro...

mardig23

Na heeeeel lang zoeken op Rail, toch nog een beetje gevonden wat ik zocht.

Bijna geen containers te vinden, behalve dan enkele nieuwe, maar uiteindelijk dan toch van onder een tafel kunnen trekken... ;D

Mvg Karl

Robrecht

Citaat van: mardig23 op 26 februari 2019, 13:42:31 PM
Na heeeeel lang zoeken op Rail, toch nog een beetje gevonden wat ik zocht.

Bijna geen containers te vinden, behalve dan enkele nieuwe, maar uiteindelijk dan toch van onder een tafel kunnen trekken... ;D

Mooi :) Ik heb wel wat waar die ook op zouden passen ... Ben nog op zoek naar H.essers containers.
H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

Peter

Al eens geprobeerd bij Essers zelf?
Soms geven bedrijven publicity modellen aan klanten.

. by Peter Verlooy, on Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

Robrecht

Citaat van: Peter op 26 februari 2019, 15:44:09 PM
Al eens geprobeerd bij Essers zelf?
Heb ooit wel eens een e-mail gestuurd, maar nooit geen reactie ontvangen. Misschien niet naar het juiste adres  ::)
H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

59erke

op de ATA beurs het voorbije weekend waren er verschillende standen met containers, misschien eens langsgaan op de volgende editie
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

mardig23

Ik ben er vorige keer geweest, maar had dit jaar in het weekend spijtig genoeg geen tijd. :'(
Rail kon op vrijdag, dus voila ;)
Mvg Karl