Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM-N Module : Brug Herentals

Gestart door Dirkh, 10 september 2017, 13:10:43 PM

BC911

Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

59erke

Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Dirkh

Die laatste paar seconden van dat filmpje maken het alleen al waard om zo iets te maken. :)

Dirkh

Citaat van: marc goovaerts op 14 oktober 2018, 21:41:48 PM
Filmpje ? Eerst vraagt Yahoo om weer in te loggen, daarna krijg ik 'this film is private'. Niet handig op een forum...

sorry mijn fout filmpje stond nog private zou moeten opgelost zijn.

BC911

Het is vooral heel opvallend hoe de meeste er ongelofelijk snel mee weg zijn. Geen graantje van twijfel, en ik denk dat ik eigenlijk geen enkele keer heb geweten dat iemand de trekken heeft omgeduwd (en ik heb er heel wat aan de knoppen gehad vandaag).

Anderzijds moet ik ook eerlijk zeggen dat er bij volwassenen een heel groot contrast is. Er zijn er die er bijna met hun neus tegenaan kruipen om dan met een open mond minuten lang te staren naar de kraan (en met hun ogen proberen te ontrafelen hoe het werkt). Andere kijken er even naar en hebben dan zo een blik van "ja, toch normaal dat een kraan kan draaien" ...  ??? !?!

Ik blijf het in ieder geval een prachtig stukje techniek vinden  8), die misschien wel een beetje het minstens zo prachtig gebouwde bruggetje van Herentals in de schaduw zette!
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Dirkh

Ik moet zeker al de forum leden bedanken om de honeurs waar te nemen aan de kraan, zelf heb ik de meeste tijd doorgebracht met verschillende loks te repareren en te digitalizeren en eigenlijk vandaag niet zo veel aan de baan  kunnen staan. Spijtig dat ik niet alle problemen heb kunnen oplossen daarvoor was de tijd te kort.