Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Photobucket wordt ergerlijk!

Gestart door Michiel, 25 juni 2017, 08:30:21 AM

Metpetergaathetbeter


Peter

Bij mij ligt Photobucket helemaal buiten
Ik ben gewoon bezig de foto's in  de draadjes langzamerhand terug in Flickr te laden en op het forum te plaatsen
Draadje Hoboken-polder is al terug klaar ;)
Met vriendelijke groeten
Peter

evan

Even testen...

met link naar PB:




Gewoon de foto:


Bij mij werkt het nog blijkbaar... hoelang nog weet ik niet...

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

RD25



3 prijs keuze voor het delen van bestanden of 3rd -> na 10 jaar vrij , volgens sommige vlucht manifest!

voorbeeld : 17.000 filatelisten zeker http://www.stampboards.com/

Citeer
One of those affected is Stampboards, a forum with more than 17,000 members who discuss postage stamps and share images of them.
Many of its pages are now filled with Photobucket's upgrade demands instead of the photos of stamps it once showed.
"They are holding you to ransom," the site's administrator, Glen Stephens, told members, advising them not to pay the fee.

  :-[  triest zakelijke praktijk

idee: koop de kleine abonnement voor toegang tot en ophalen van uw foto's
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Gerolf

Alvast bedankt aan iedereen die zijn foto's terug zichtbaar wil maken  8)

Citaat van: Steam.N op 06 juli 2017, 14:02:36 PM(...) alle links vervangen. Dan krijg je tenminste geen hopen ongewenste "nieuwe berichten" in de forum-overzichten ...

Een bestaand bericht aanpassen geeft geen "nieuw bericht"-melding  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Geert

#65
Kan MSM niet enkele terabytes aankopen waar forum leden hun foto's kwijt kunnen?

(Op hun server?)


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

RD25

Citaat van: evan op 06 juli 2017, 18:45:29 PM
Even testen...
met link naar PB:

Bij mij werkt het nog blijkbaar... hoelang nog weet ik niet...

20:05 -> OK   ;)
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Kautenbach



Photobucket

IMAG0379 by Wim Wijnhoud, on Flickr

Flickr


In Flickr inmiddels een albumpje aan het freubelen  ;D

Ronald

Citaat van: RD25 op 06 juli 2017, 18:48:29 PM

idee: koop de kleine abonnement voor toegang tot en ophalen van uw foto's

Onzin, is niet nodig. Je kunt gewoon bij je eigen foto's om ze te bekijken of als zipfile te downloaden. Nog steeds. En ze zijn ook nog steeds zichtbaar in je PB account en zullen dat blijven. Het risico bestaat dat ze alleen niet meer rechtstreeks zichtbaar zijn in uw bouwdraadjes (= de 3rd partij). Bij mij werken blijkbaar alle 3 accounts nog en idd, voor hoe lang nog. Tot die tijd is er feitelijk niets aan de hand ;)

Gewoon overstappen naar een andere fotohost zoals bv Flickr, of een eigen hosting nemen.


Ben

Maar ik zie je plaat nog wel Wim. Raar?



Gr, Ben.

Kautenbach

Huh, blijkbaar kom je na klikken wel in mn emmer terecht, foto zelf niet meer te zien

doomslu

Ik merk eigenlijk nu pas dat ik een tijd geleden een bericht van Flickr kreeg.
Gaat dit ook de verkeerde kant op?  :-\

From:

Flickr HQ

Subject:

Terms of Service Update

   
If you haven't heard, Yahoo plans to sell its operating business, including Flickr, to Verizon Communications Inc. We anticipate the completion of the transaction to occur in June 2017. Upon the completion of this proposed transaction, Yahoo products and services, including Flickr, will be provided by a new Verizon-owned company called Yahoo Holdings, Inc.

In connection with this proposed transaction, Yahoo is updating its Terms of Service. You can review the changes by visiting our Terms of Service

These updated terms will automatically be effective on June 8, 2017, unless you cancel your Yahoo account before then.

That's it! We look forward to continuing to deliver your favorite products and services.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OlivierV

Citaat van: doomslu op 06 juli 2017, 21:32:41 PM
Ik merk eigenlijk nu pas dat ik een tijd geleden een bericht van Flickr kreeg.
Gaat dit ook de verkeerde kant op?  :-\

From:

Flickr HQ

Subject:

Terms of Service Update

   
If you haven't heard, Yahoo plans to sell its operating business, including Flickr, to Verizon Communications Inc. We anticipate the completion of the transaction to occur in June 2017. Upon the completion of this proposed transaction, Yahoo products and services, including Flickr, will be provided by a new Verizon-owned company called Yahoo Holdings, Inc.

In connection with this proposed transaction, Yahoo is updating its Terms of Service. You can review the changes by visiting our Terms of Service

These updated terms will automatically be effective on June 8, 2017, unless you cancel your Yahoo account before then.

That's it! We look forward to continuing to deliver your favorite products and services.
Ik herinner me dit ook, maar denk dat het gewoon verandering van bedrijfsnaam is ... Verizon is naast Yahoo ook een grote speler in de IT business, beiden zijn zo te lezen gewoon samen gegaan, voorlopig zonder merkbare wijzigingen voor de gebruikers.

Ik heb verder die foto-emmer nooit wat gevonden en gebruik al jaren naar tevredenheid Flickr. Aangevuld met tinypic, al begint deze laatste wel wat buggy te worden.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Ben

Citaat van: Kautenbach op 06 juli 2017, 20:20:44 PM

Huh, blijkbaar kom je na klikken wel in mn emmer terecht, foto zelf niet meer te zien


Nu is de foto ook in de emmer niet meer zichtbaar.

Gr, Ben.

Kautenbach

Weer een huh, bij mij wel, echter

Evan's foto's zijn niet meer zichtbaar, 

Wat is dat Bucket  toch een prachtig bedrijf met actieve medewerkers die iedereen gelijk proberen te  behandelen  :P :-[